I morgen er det for alvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Så går slankekuren i gang i morgen...

Med hjælp fra http://www.madital.dk

På 6 måneder skal jeg gå fra 80 kg, til 65 kg...
og har regnet ud jeg skal spise 1600 kalorier pr. dag for at nå det på 5 måneder
(Har 1 måned mere fordi, jeg ved der kommer en del fødselsdage, og har ikke tænkt mig og sidde der med min lommeregner, og håndvægt)

Glæder mig helt vildt, til og gå i gang med min madplan for i morgen.

(Har lavet den)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

TR

Ravnholt skriver:

og har regnet ud jeg skal spise 1600 kalorier pr. dag for at nå det på 5 måneder
(Har 1 måned mere fordi, jeg ved der kommer en del fødselsdage, og har ikke tænkt mig og sidde der med min lommeregner, og håndvægt)

(Har lavet den)

Sådan sejt kommet igang ;D

Anmeld

17. oktober 2012

Ravnholt

TR skriver:

Sådan sejt kommet igang ;D

Mange tak
tænkte det var bedst at starte med kosten, og så tage motionen senere, når jeg er kommet ordentlig ind i nye, sunde kostvaner

Anmeld

17. oktober 2012

TR

Mange tak
tænkte det var bedst at starte med kosten, og så tage motionen senere, når jeg er kommet ordentlig ind i nye, sunde kostvaner

Super valgt det gør jeg os nu jeg bare gået lidt i stå 

Anmeld

18. oktober 2012

Alexander&Lærke

Super sejt.... Hvordan er din madplan er det en som du har lavede derinde???? Hvis siden viser sig at være god vil jeg gerne høre det, jeg vil gerne selv ned i vægt, kan bare ikke gøre det på egen hånd, så skal have lidt hjælp og lidt overskud, mit arbejde er i øjeblikket lidt travlt men er også lige starte efter barsel så der er nok at se til. Men vil gerne selv gå fra 70 til 60/58 kg... ca...

Anmeld

18. oktober 2012

Ravnholt

Alexander&Lærke skriver:

Super sejt.... Hvordan er din madplan er det en som du har lavede derinde???? Hvis siden viser sig at være god vil jeg gerne høre det, jeg vil gerne selv ned i vægt, kan bare ikke gøre det på egen hånd, så skal have lidt hjælp og lidt overskud, mit arbejde er i øjeblikket lidt travlt men er også lige starte efter barsel så der er nok at se til. Men vil gerne selv gå fra 70 til 60/58 kg... ca...

man taster ind hvad man har tænkt sig og spise, og så tilføjer man mad, indtil ens kalorie tabel er fyldt.. (der er en illustration)

til morgenmad i dag stod den på havregrød, med en klat smør, så derfor har jeg tastet dl havregryn og gram smør ind. (vand har ingen kalorier)

Til middagsmad, fik jeg pasta, med 3 baconskiver til og skinke i strimler.

til aften står den på kyllingelår, med melon, agurk, blomkål, slikærter (og meget mere grønt) og et grov ciabatta bolle.

til mellem måltider har jeg 2 stk solsikkerugbrød med markral, æbler og bananer

Anmeld

18. oktober 2012

Deaktiveret profil

Ravnholt skriver:

(Har lavet den)

Held og lykke med det hele! Så længe du har viljen til det så skal det nok lykkeds.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.