Flyverdragt til 11 måneders barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

OverTheRainbow

Flyverdragt... endnu en jungle

Min sveske af en sønnike er startet i DP og jeg vil derfor gerne ha fat i en flyverdragt. Da jeg skal købe den brugt er det jo ikke sikkert han kan prøve den...

Hvad store var jeres barn og hvad størrelse købte i? Jeg tænker en str. 80 da min søn er 73 cm og helst skal kunne bruge den i hele sæsonen

Når jeg lurer på de forskellige annoncer på dba.dk synes jeg dog der er stor forskel på hvornår barnet kan passe en str. 80?

Hvad er jeres erfaring med str. og mærker, længde etc?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Lone Jakobsen

jeg tror også jeg ville købe en str. 80 hvis jeg var dig. det er rart at der er god plads til bevægelse i den.

men hensyn til mærker, så havde Rasmus en brugt reima tec sidste år, og den var bare rigtig god. jeg købte den i str. 86 og han brugte den både da han var 1½ og 2½

Anmeld

17. oktober 2012

Clisolka

Jeg ville også købe en str. 80  Jeg købte en str. 86 til Isabella sidste år (der var hun 1 år), men den var for stor til hende, så den kan hun bruge i år 

Anmeld

17. oktober 2012

OverTheRainbow

Babymor2010 skriver:

Jeg ville også købe en str. 80  Jeg købte en str. 86 til Isabella sidste år (der var hun 1 år), men den var for stor til hende, så den kan hun bruge i år 

ok... synes bare alle siger at reima tec er store i størrelsen og det er sådan en jeg er lun på Må hellere prøve den i eb butik først...

Anmeld

18. oktober 2012

serinasmor

Der er stor forskel på hvornår et barn kan passe str 80 fordi der er stor forskel på størrelsen af børn  

Serina var en str 74 da vinteren kom første gang ... vi købte flyverdragt i str 80 og den holdt hele vinteren..

Men nogle børn er jo allerede i str 86 når de er et år gamle .. og derfor køb efter str ikke efter alder

Ved flyverdragtkøb har vi altid fået at vide, at når barnet prøver den  på skal du kunne få fat i en god håndfuld flyverdragt mellem benene .. så burde den passe hele vinteren

Anmeld

18. oktober 2012

OverTheRainbow

serinasmor skriver:

Der er stor forskel på hvornår et barn kan passe str 80 fordi der er stor forskel på størrelsen af børn  

Serina var en str 74 da vinteren kom første gang ... vi købte flyverdragt i str 80 og den holdt hele vinteren..

Men nogle børn er jo allerede i str 86 når de er et år gamle .. og derfor køb efter str ikke efter alder

Ved flyverdragtkøb har vi altid fået at vide, at når barnet prøver den  på skal du kunne få fat i en god håndfuld flyverdragt mellem benene .. så burde den passe hele vinteren

tak for rådet

Anmeld

18. oktober 2012

Clisolka

Smilo skriver:

ok... synes bare alle siger at reima tec er store i størrelsen og det er sådan en jeg er lun på Må hellere prøve den i eb butik først...

Jeg har ingen erfaring med Reima endnu - jeg købte en Danfæ sidste år som stadig er lidt for stor til hende  Men ja, en god ting er at tage ud og prøve den fysisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.