Ihhh Jeg er skruk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Chraz

Hey piger

Har lige brug for at trække vejret lidt.

Jeg er så møg skruk det havle kunne være nok! NØØØJ jeg ville gerne have en lille baby mere! Har i forvejen 2 piger og en dreng på hhv. 1, 2 og 5. Og jeg har virkelig kuller!

Sagen er bare den at man kæreste er blevet sterilliseret fordi vi godt vidste at et 4 barn ville være en meget dårlig ide. Både økonomisk og pladsmæssigt. Og jeg ved da godt at det i sidste ende var den rigtige beslutning. Men nu tænker jeg bare baby baby baby. Jeg nyder selvfølgelig de 3 uger jeg har! Det er ikke sådan at jeg er besat af tanken om at få en baby.. Har bare den der: Ihhhhh det kunne nu være dejligt.

Har i skønne damer ikke noge godt råd mod alt det skruk halløj her? Jeg tror min stakkels mand er lidt træt af at høre på mig til tider 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

MorDk

Mit råd er: Nyd dine unger og din mand... ♥ Du er SÅ heldig at du har 3 skønne unger. Jeg er sikker på at alle kvinder bliver skruk med mellemrum... og så går det over igen... Men hvis I begge er enige om at 3 er nok... (derfor blev han steriliseret) så hold jer til det... trods du bliver skruk.

Anmeld

23. oktober 2012

Mathilde

Jeg bliver også skruk af og til, men når jeg så tænker tilbage på tiden med et spædbarn, der bestemt var mere krævende end de fleste, er jeg ret hurtigt kureret

Derudover er der de praktiske ting omkring et barn mere. Men jeg følger nok også oftere fornuften end hjertet og det behøver jo ikke at være positivt......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.