Hvornår mon det går over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

Lise

Er ved at blive vanvittig over at Simon INTET vil spise, og spiser han endelig noget brækker han sig bagefter...eller midt i måltidet. Jeg har købt al hans yndlingsmad (glasmad fra HIPP) men lige lidt hjælper det. Han tager dog lidt flaske, så han får noget MME. Og det er jo fint nok - i en periode..han får væske, plus alle de andre gode ting der er i mælken. Men han er jo normalt sådan en lille ædedolk, og så er det sgu bare rigtig træls når han går fuldstændig i sultestrejke...det giver mig dårlige nerver!!! :'( Han har så meget slim og snot, så tænker at det er det der får ham til at kaste op... Han er stadig i godt humør, efter fire dage uden fast føde, men det forringes da en smule hver dag. Min mor (som er øre/næse/hals-sygeplejerske) har talt med min onkel (som er øre/næse/hals-læge) og han har åbenbart sagt at det lyder nøjagtig som et ørebarn! (?) Ved ikke helt hvad det betyder, for han blev kigget i øre og hals og blev lyttet til hos sin egen læge den anden dag, og hun sagde at der ikke var noget rigtigt... Ved ikke hvad jeg vil med dette - skulle nok bare brokke mig lidt... :$ Lise Ps: Vi har en aftale i vuggestuen i eftermiddag (udsat fra i mandags pga sygdom). Er det dårlig stil af mig at tage Simon med derhen? Kan ikke overskue endnu en udsættelse, for hvis det først kan blive efter påske er det jo lige før han skal starte derovre... Det er lige meget for Simons skyld, for han er som nævnt i godt humør når han er vågen, men de andre børn............................. ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Nadi

hvis jeg var dig så ville jeg få en tid ved en øre-læge, når du nu får to så vidt forskellige svar.

uh, den er svær den med vuggestuen, for kan godt forstå dit dilemma. men kan du ikke snakke med vuggestuen om hva de synes??

det er altid noget at han staig er i godt humør, men rigtig god bedring til ham.

-nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.