Så kom kvalmen jubbi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

kristinehoej

Ja, jeg har ind til videre ikke haft kvalme, men her til morge da jeg var på vej til arbejde, puhh det var hårdt. at sidde med så mange mennesker i toget, var bange for jeg skulle kaste op.  og har stadig kvalme.

så er glad, selv om det lyder underligt.

men sidste gang jeg var gravid, gik den lille spire til i uge 7. og der havde jeg ingen kvlame. så det beroligere mig lidt, at jeg har kvalme nu er i dag også i uge 7 eller 6+2 kan ikke finde ud af de tal

hvordan har i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Mink

kristinehoej skriver:

Ja, jeg har ind til videre ikke haft kvalme, men her til morge da jeg var på vej til arbejde, puhh det var hårdt. at sidde med så mange mennesker i toget, var bange for jeg skulle kaste op.  og har stadig kvalme.

så er glad, selv om det lyder underligt.

men sidste gang jeg var gravid, gik den lille spire til i uge 7. og der havde jeg ingen kvlame. så det beroligere mig lidt, at jeg har kvalme nu er i dag også i uge 7 eller 6+2 kan ikke finde ud af de tal

hvordan har i det?

Heeej  

Ja det er forfærdeligt at lide af kvalme når man befinder sig offentlige steder  føler med dig...  jeg er selv 6+3 i dag og kaster simpelthen konstant op og har kvalme har på de sidste 3 dage tabt mig 2 kilo !!  har talt med min læge som beroligede mig med at det er RIGTIG gode tegn med kvalme og opkastning fordi det betyder et højt graviditetshomon og at graviditeten går godt  og det er jo dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.