Er bange for smerterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Lullaby

Miss BananaHammock skriver:

puhhh piger... nu kan jeg da slet ikke vente

Jeg frygter mere epidural nålen hvis det bliver aktuelt - men jeg har jo heller ikke prøvet det før.

Epiduralen er bare en fantastisk gave. Er du vimmer hvor er den fantastisk. Man mærker selvfølgelig at de stikker nålen ind og de skal gøre det midt i en ve imens man sidder helt stille. Det er bare svært i sig selv. Men bagefter så er det skønt. Man har lissom plukveer uden smerter. Ahhh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Camilla30

Miss BananaHammock skriver:

Så du mærkede slet ikke at de stak en lang nål ind i ryggen på dig? Jeg kan slet ikke forestille mig at man ikke kan mærke det.. er det pga. den lokal bedøvelse de ligger først eller fordi at veernes smerte overdøver alt?

Jeg har i forbindele med operationer fået epi to gange, og det er altså slet ikke så slemt som mange siger og jeg synes ikke, du skal være bekymret for det Tanken om at få stukket nåle ind i ryggen tæt på rygmarven mv. er ikke så rar, men selve den fysiske smerte er altså til at udholde, så ondt gør de ikke, OG når man vel at mærke har lede ve-smerter oveni tror jeg næsten ikke man vil bemærke epi-blokaden

Anmeld

23. oktober 2012

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

Epiduralen er bare en fantastisk gave. Er du vimmer hvor er den fantastisk. Man mærker selvfølgelig at de stikker nålen ind og de skal gøre det midt i en ve imens man sidder helt stille. Det er bare svært i sig selv. Men bagefter så er det skønt. Man har lissom plukveer uden smerter. Ahhh 

Men det er en laaaang nål

Anmeld

23. oktober 2012

Miss BananaHammock

Camilla30 skriver:

Jeg har i forbindele med operationer fået epi to gange, og det er altså slet ikke så slemt som mange siger og jeg synes ikke, du skal være bekymret for det Tanken om at få stukket nåle ind i ryggen tæt på rygmarven mv. er ikke så rar, men selve den fysiske smerte er altså til at udholde, så ondt gør de ikke, OG når man vel at mærke har lede ve-smerter oveni tror jeg næsten ikke man vil bemærke epi-blokaden

pyhhh synes godt nok tanken er slem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.