Næstved og omegn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Stjerneskud

Hej

Jeg er tilflytter til omegnen af Næstved og kender derfor ikke ret mange mennesker i området andet end min kæreste og hans familie. Derfor kunne jeg godt tænke mig at lære andre herfra at kende, så jeg selv får et tilhørsforhold til området.

Jeg vil gerne være anonym lidt endnu, så hvis du vil vide mere er du velkommen til at skrive til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er desvære fra Jylland! Men ville bare lige sige at du altså ik er anonym vh stine

Anmeld

16. oktober 2012

mth1987

Stjerneskud skriver:

Hej

Jeg er tilflytter til omegnen af Næstved og kender derfor ikke ret mange mennesker i området andet end min kæreste og hans familie. Derfor kunne jeg godt tænke mig at lære andre herfra at kende, så jeg selv får et tilhørsforhold til området.

Jeg vil gerne være anonym lidt endnu, så hvis du vil vide mere er du velkommen til at skrive til mig

Halløj og velkommen til vestsjælland jeg bor i Sorø (er selv tilflytter fra Kbh) jeg færdes ofte omkring Næstved så skriv endelig hvis det var noget

Anmeld

16. oktober 2012

DKTiha

Bor i fensmark nabo byen til Næstved (6km) fra centrum du skal være velkommen til at skrive

Anmeld

17. oktober 2012

Miia90

Jeg bor i næstved. du skal være velkommen til at skrive  

Anmeld

17. oktober 2012

Stjerneskud

StineW79 skriver:

Er desvære fra Jylland! Men ville bare lige sige at du altså ik er anonym vh stine

Jeg ved godt at man se mit brugernavn. Men jeg ka godt være anonym i den forstand at jeg ikke vil fortælle om mig selv her. I tilfælde af at der er nogen jeg kender på siden..

Anmeld

17. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Stjerneskud skriver:

Jeg ved godt at man se mit brugernavn. Men jeg ka godt være anonym i den forstand at jeg ikke vil fortælle om mig selv her. I tilfælde af at der er nogen jeg kender på siden..

Å på den måde. Tror, du trode du var ano, så vi ik ku se dit brugernavn! Vh stine

Anmeld

17. oktober 2012

tankai

Stjerneskud skriver:

Hej

jeg er fra næstved. flyttede hertil for 1 år siden, så jeg kender heller ikke rigtigt nogen. du er velkommen til at skrive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.