Årh min bassemand :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

grinny

Min dejlige store hankat kom i dag haltende ind, han vil slet ikke bruge sit ene forben  Hader når mine dyr er syge eller er kommet til skade. Man kan bare så hvor meget smerte han har når han humper rundt.

Nå men vi skal til doktor dyr imorgen, håber det kommer til at gå godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Filuca

grinny skriver:

Min dejlige store hankat kom i dag haltende ind, han vil slet ikke bruge sit ene forben  Hader når mine dyr er syge eller er kommet til skade. Man kan bare så hvor meget smerte han har når han humper rundt.

Nå men vi skal til doktor dyr imorgen, håber det kommer til at gå godt 

Øv, ved hvor ondt i hjertet det gør, når ens dyr er kommet til skade Men godt han kom hjem, så han kan få noget hjælp

God bedring med ham

Anmeld

16. oktober 2012

grinny

Filuca skriver:

Øv, ved hvor ondt i hjertet det gør, når ens dyr er kommet til skade Men godt han kom hjem, så han kan få noget hjælp

God bedring med ham

Det gør virkelig ondt, mest fordi han bare ikke kan fortælle hvad der gør ondt og hvad der er sket. Han kan jo "bare" ha' slået den lidt, men det kan også være den er forvredet eller brækket. Gid de kunne tale!

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Kat

Ja puha, det er simpelthen forfærdeligt, når ens kæledyr har ondt. Præcis fordi de ikke kan fortælle hvor og hvad, der er i vejen.

Stakkels ham, jeg håber, det ikke er noget alvorligt og  for jer.

Anmeld

16. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Øv stakkels lille mis, håber ik det er noget slemt! Vh stine

Anmeld

16. oktober 2012

Filuca

grinny skriver:

Det gør virkelig ondt, mest fordi han bare ikke kan fortælle hvad der gør ondt og hvad der er sket. Han kan jo "bare" ha' slået den lidt, men det kan også være den er forvredet eller brækket. Gid de kunne tale!

Har du prøvet at lokke ham til at gå lidt rundt indenfor? Bare for at se, om det er noget, der "bare" skal løbes væk? Ellers er der jo ikke andet for end at tage til dyrlægen og få ham røntgenfotograferet. Men er godt nok synd for ham, hvis han har ondt

Anmeld

16. oktober 2012

grinny

Filuca skriver:

Har du prøvet at lokke ham til at gå lidt rundt indenfor? Bare for at se, om det er noget, der "bare" skal løbes væk? Ellers er der jo ikke andet for end at tage til dyrlægen og få ham røntgenfotograferet. Men er godt nok synd for ham, hvis han har ondt

Har prøvet at få ham til at gå rundt med han vil slet ikke bruge benet, og når han endelig går så bruger han den kun lige til at holde balancen, men han går ikke på det

Anmeld

16. oktober 2012

grinny

Miss Kat skriver:

Ja puha, det er simpelthen forfærdeligt, når ens kæledyr har ondt. Præcis fordi de ikke kan fortælle hvor og hvad, der er i vejen.

Stakkels ham, jeg håber, det ikke er noget alvorligt og  for jer.

Altså han er heldigvis stadig ham selv, og vil stadig gerne kæles og han spiser og drikker som han plejer. Det er da gode tegn

Anmeld

17. oktober 2012

Nessie

Stakkels lille pus.

Jeg håber en rolig nat har hjulpet lidt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.