Lillebrors hule :D 23+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Camillos

Muhmi skriver:

Hihi, nu vil jeg også prøve at ligge et mavebillede ind

Ja, jeg har en kæmpe røv,  mine bryster sidder lidt underligt  men sådan er det jo når man bare lige hurtigt stiller sig til fotografering

Nå, men her er Silas' lillebrors hule

smuk baby hule ser altså godt ud selvom du beklager dig over at være polsteret jeg er ikke selv den mindste.. man kan se at vi er rigtige kvinder nemlig hehe!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

Taaaak søde!!!

Hvordan går det egentlig med dig?

Jeg ved godt, jeg er lidt stille -
Men det går godt..Er jo 24+0 idag. <3 så det er en dejlig milepæl!! <3 Jeg er begyndt at knytte mig mere i takt med at lillepigen responderer på at få et skub, en lille sang eller når hånden blvier lagt på,
Glæder mig enormt meget til den næste tid med 2. lægebesøg, 2. jm besøg, 3d-74d scanning, portrætfoto med kæresten og maven.
^^Så sker der lidt igen.

Hvordan går det med dig søde?

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Camillos skriver:

smuk baby hule ser altså godt ud selvom du beklager dig over at være polsteret jeg er ikke selv den mindste.. man kan se at vi er rigtige kvinder nemlig hehe!!

Hihihi, tak skal du have

Ja der er vist ingen tvivl om at jeg er kvinde heheh

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg ved godt, jeg er lidt stille -
Men det går godt..Er jo 24+0 idag. <3 så det er en dejlig milepæl!! <3 Jeg er begyndt at knytte mig mere i takt med at lillepigen responderer på at få et skub, en lille sang eller når hånden blvier lagt på,
Glæder mig enormt meget til den næste tid med 2. lægebesøg, 2. jm besøg, 3d-74d scanning, portrætfoto med kæresten og maven.
^^Så sker der lidt igen.

Hvordan går det med dig søde?

Iih vi er bare så tæt på hinanden... Rigtig fint synes jeg

Ja for dælen, det er godt nok dejligt, det der med at de puffer og man kan mærke de hygger sig derinde  

Man bliver sådan helt saglig synes jeg

Ja jeg skal også til 2. jm besøg og 2. lægebesøg i næste uge... Glæder mig lidt til det... Men mest også for at få styr på om jeg skal sygemeldes, eller om jeg skal holde den resterende tid ud inden barslen...

Anmeld

17. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

Iih vi er bare så tæt på hinanden... Rigtig fint synes jeg

Ja for dælen, det er godt nok dejligt, det der med at de puffer og man kan mærke de hygger sig derinde  

Man bliver sådan helt saglig synes jeg

Ja jeg skal også til 2. jm besøg og 2. lægebesøg i næste uge... Glæder mig lidt til det... Men mest også for at få styr på om jeg skal sygemeldes, eller om jeg skal holde den resterende tid ud inden barslen...

Jaaaaaa. Det er fedt.

Ja man bliver nemlig helt saglig.

Det er det samme her.. Har lægebesøg på mandag.. Og der skal jeg tage mig sammen til at snakke om de smerter jeg får i forbindelse med mit studiearbejde - jeg er ikke meget for at erkende at jeg har ondt. :/
Tilgengæld går det super godt i hverdagene/37 timers praktik. Når smerterne fra weekendens arbejde er gået over og jeg bare har almindelig lænde- og rygsmerter, ondt i haleben osv, så går det bare super. Det er bare såååå træls at weekendernes studiearbejde ødelægger glæden og jeg begynder at blvie i tvivl om, om min krop prøver at sige mig noget.. og det gør mig sindssygt nervøs..

Anmeld

17. oktober 2012

VNB

hvor er du altså bare fiiiiiiiiin søde! 

Anmeld

17. oktober 2012

Nessie

Muhmi skriver:

Jaaah, det gør han i hvert fald Han har også allerede fundet mors blære

Tak skal du have 

Ha ha ha, ja den finder de sjovt nok hurtigt

Daniel sad også tit og hoppede på min

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

hvor er du altså bare fiiiiiiiiin søde! 

Ååårh tak skal du have søde  

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Nessie skriver:

Ha ha ha, ja den finder de sjovt nok hurtigt

Daniel sad også tit og hoppede på min

Det er utroligt så sjovt de synes det er at lege boksebold med ens blære... Og senere... spark i ribbenene... Ej jeg glæder mig allerede... Hahaha

Silas havde det med at vække mig klokken 7 om morgenen med først en knytnæve i blæren så man vågnede og så ellers et spark i ribbenene så man lagde sig igen hehehe...

Anmeld

17. oktober 2012

Nessie

Muhmi skriver:

Det er utroligt så sjovt de synes det er at lege boksebold med ens blære... Og senere... spark i ribbenene... Ej jeg glæder mig allerede... Hahaha

Silas havde det med at vække mig klokken 7 om morgenen med først en knytnæve i blæren så man vågnede og så ellers et spark i ribbenene så man lagde sig igen hehehe...

Hvor ondt

Daniel sparkede heldigvis ikke ret voldsomt på ribbenene, til gengæld sov han fra 7-10 hver morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.