Hejsa piger... Emma skal (måske) med i Anja og Viktor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

Emma-07

Jeg sendte en uopfordret mail til en som manglede en nyfødt.. til en film.. jeg skrev det er uaktuelt med Emma da hun er 8 mdr.. men at vi er intersseret hvis hun stod og manglede en lille pige i den alder.. Jeg sendte nogle billeder af Emma.

jeg skrev også om min søn Casper der er super dygtig til det med skuespil. dans. musik osv...

Jeg fik svar på min mail... hvor hun skriver.....

Hej Malene

tak for din mail , faktisk har vi ledt efter små piger der kun lige kan kravle til Anja og Viktor filmen , er spændt på om den lille pige vi har valgt kan holde ud ,ellers ringer jeg til dig .kan du ikke sende mig et billed af Casper hvis han stadig kan lide at optræde , jeg skal til at finde en dreng på 13-15 år til en film ,måske er han for stor ,men man ved aldrig

Puha nu er det bare og vente og se hvad der sker... var nød til og dele dette med jer... er bare så spændt:)

Knus Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Nadi

Ej hvor spændende! Jeg så godt på ttv at de søgte nyfødte til en film. Glæder mig til at høre mere om det :)

-Nadia

Anmeld

13. marts 2008

Mikkelmusen

Kommer der endnu en Anja & Viktor... Gaaab nu kan jeg snart ikke mere, nu må det snart stoppe.
Jeg synes det går for vidt. Hvor langt ud kan de køre den?

Jeg synes dog det er fedt for dig Emma, eller dine børn... Held og lykke med det :)

Anmeld

13. marts 2008

Tynen

Chihuahuamus skriver:

Kommer der endnu en Anja & Viktor... Gaaab nu kan jeg snart ikke mere, nu må det snart stoppe.
Jeg synes det går for vidt. Hvor langt ud kan de køre den?

Jeg synes dog det er fedt for dig Emma, eller dine børn... Held og lykke med det :)

Arh Hunni - Come on..
Vi tager da lige et par film endnu!! ;)

Fedt med Emma - Det bliver spændende at høre hvad der sker!

Trine - Der glæder sig til : Anja og Viktor11 - Når døden os skiller :D

Anmeld

13. marts 2008

bette

haha det er da for fedt at lille pigen eller lille drengen måske skal være skuespillere..
så kan man da prale med at man "kender" en skuespiller i det mindste ehhe

Anmeld

13. marts 2008

Mor-jannie

hi hi hej søde ej hvor sjovt og godt...
det vi´lle da være spændene..
lad mig høre fra dig ik:-)

krammer(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.