han sagde ja :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

channie-g

så kom dagen, dagen hvor min dejlige lille alexzander blev et år og mathias og jeg sagde ja til hinanden... mega dejlig dag, alt var perfekt... <3 <3 <3 følte mig så smuk, ikke nok med at jeg nu har smidt 24 kg men har også den mest fantastiske kjole på... Love my life

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

CarinaSB

channie-g skriver:

så kom dagen, dagen hvor min dejlige lille alexzander blev et år og mathias og jeg sagde ja til hinanden... mega dejlig dag, alt var perfekt... <3 <3 <3 følte mig så smuk, ikke nok med at jeg nu har smidt 24 kg men har også den mest fantastiske kjole på... Love my life

Guuud hvor er du bare smuk .. 

Anmeld

16. oktober 2012

Mink

channie-g skriver:

Hvor er i bare flotte, stort tillykke med din søn og jeres bryllup 

Anmeld

16. oktober 2012

Troldemommi

Tillykke med brylluppet

smukke billeder i er så fine, kan især godt lide dem hvor jeg tror i griner/fjoller, i ligner et par med humor

Monica

Anmeld

16. oktober 2012

channie-g

Monica P skriver:

Tillykke med brylluppet

smukke billeder i er så fine, kan især godt lide dem hvor jeg tror i griner/fjoller, i ligner et par med humor

Monica

tak, mener jeg da selv vi er, har masser a de fjolle billeder og er super glad for dem... :-)

Anmeld

16. oktober 2012

channie-g

Akmese skriver:

Hvor er i bare flotte, stort tillykke med din søn og jeres bryllup 

tak

Anmeld

16. oktober 2012

channie-g

CarinaSB skriver:

Guuud hvor er du bare smuk .. 

weehee, tak søde du

Anmeld

16. oktober 2012

mor2011_

hvor er du bare smuk!!!!!!! og dine øjne er bare vild flotte...kæmpe tillykke og sikke flot kjole

Anmeld

16. oktober 2012

channie-g

mor2011_ skriver:

hvor er du bare smuk!!!!!!! og dine øjne er bare vild flotte...kæmpe tillykke og sikke flot kjole

tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.