Julekjolen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

lucas<3

hvor er den fin..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Nessie

Muhmi skriver:

Juhuuu!!  Den kom ind af døren i daaag og den er bare SÅ fin synes jeg... Glæder mig så meget til at skulle have så flot en kjole på til jul!! Sidste gang jeg prøvede at have fiiin kjole på til jul var vidst da jeg var barn og min mor havde syet en fin kjole til mig hihihi  

Og i slipper da ikke for et billede... Dog kun af kjolen, ikke mig i den, der må i vente på julebillederne  

Skal I have en bestemt kjole på til jul?  

Er ikke selv nået så langt som til at overveje juletøj

Anmeld

21. oktober 2012

Maja88

Muhmi skriver:

jaah den er

Jeg har købt den her:

http://www.ellos.dk/dame/juletid?intcmp=ED_1242_ellostab_landing_mspot_thumb_bigprod&basketoffer=265731&pid=362994

neeeeej den er udsolgt... er den meget str svarende??

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

Maja88 skriver:

neeeeej den er udsolgt... er den meget str svarende??

Ved du hvad det skulle ikke undre mig at den er udsolgt, den er SÅ smuk synes jeg

Tjaa, nu har jeg købt den i str. 54 fordi den skulle passe til maven Men ja det vil jeg sige den er, jeg bruger normalt str. 48/50 så den skal syes lidt ind i brystpartiet men ellers så er den rigtig passende og den er lavet i strækstof, ikke voldsomt meget den kan strække sig, men alligevel lidt...

Anmeld

21. oktober 2012

Muhmi

Miss BananaHammock skriver:

Ihh den er fin. Hvis jeg bare vidste om jeg er gravid eller ikke gravid d. 24 så havde jeg også købt en julekjole. Men hvis junior er kommet ud, så skal vi ingen steder også er det lidt spildt

Det har du selvfølgelig ret i

Jaaah, jeg synes også den er gudesmuk 

Anmeld

21. oktober 2012

Maja88

Muhmi skriver:

Ved du hvad det skulle ikke undre mig at den er udsolgt, den er SÅ smuk synes jeg

Tjaa, nu har jeg købt den i str. 54 fordi den skulle passe til maven Men ja det vil jeg sige den er, jeg bruger normalt str. 48/50 så den skal syes lidt ind i brystpartiet men ellers så er den rigtig passende og den er lavet i strækstof, ikke voldsomt meget den kan strække sig, men alligevel lidt...

men så må jeg jo nøjes i sort

Anmeld

22. oktober 2012

Moma

Muhmi skriver:

Juhuuu!!  Den kom ind af døren i daaag og den er bare SÅ fin synes jeg... Glæder mig så meget til at skulle have så flot en kjole på til jul!! Sidste gang jeg prøvede at have fiiin kjole på til jul var vidst da jeg var barn og min mor havde syet en fin kjole til mig hihihi  

Og i slipper da ikke for et billede... Dog kun af kjolen, ikke mig i den, der må i vente på julebillederne  

Skal I have en bestemt kjole på til jul?  

Ej hvor er den bare fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.