Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vælger at være ano da dette er et stort skridt for mig.Jeg så en der laved ligne tråd for lang tid siden men kan ikke finde den nu.. så jeg prøver.
Sagen af den at jeg aldrig har kunne spise salat eller frugt.jeg får bræk fornemmelse ligså snart jeg stopper det i munden. jeg så et program om en pige i england der havde samme problem og ved hjælp af en masse pyskolog og andre hjælpe midler kom hun til at kunne spise alt. jeg vil også jeg ønsker virkelig og få (lært at spise det) uden at kaste op jeg vil være SUND. men hvordan. jeg har ikke 800 kr til psykolog hver mdr og vis det slet ikke hjælper... de mente at hende i programmet at det var angst der gjorde det.hun havde aldrig kunne spise det og det har jeg heller ikke... heller ikke yougurt med klumper er nok til jeg kaster op... det er frygteligt at leve sådan her... jeg fandt aldrig ud af hvordan de hjalp hende da der ikke var danske undertekster ... så hjælp mig piger tror i jeg kan blive normal? kan det være angst selv om jeg aldrig har kunne spise det? og hvordan skal jeg gribe det an giv jeres mening
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg vælger at være ano da dette er et stort skridt for mig.Jeg så en der laved ligne tråd for lang tid siden men kan ikke finde den nu.. så jeg prøver. Sagen af den at jeg aldrig har kunne spise salat eller frugt.jeg får bræk fornemmelse ligså snart jeg stopper det i munden. jeg så et program om en pige i england der havde samme problem og ved hjælp af en masse pyskolog og andre hjælpe midler kom hun til at kunne spise alt. jeg vil også jeg ønsker virkelig og få (lært at spise det) uden at kaste op jeg vil være SUND. men hvordan. jeg har ikke 800 kr til psykolog hver mdr og vis det slet ikke hjælper... de mente at hende i programmet at det var angst der gjorde det.hun havde aldrig kunne spise det og det har jeg heller ikke... heller ikke yougurt med klumper er nok til jeg kaster op... det er frygteligt at leve sådan her... jeg fandt aldrig ud af hvordan de hjalp hende da der ikke var danske undertekster ... så hjælp mig piger tror i jeg kan blive normal? kan det være angst selv om jeg aldrig har kunne spise det? og hvordan skal jeg gribe det an giv jeres mening
sådan har jeg det også, når det er salat jeg ikke selv har renset. Jeg lever dog bare med det og vender og drejer så alle salatblade når jeg spiser ude. Men her er det frygten for at der er insekter i. Også fordi jeg så tit har oplevet at der var insekter i.
Jeg tåler heller ikke klumper i marmelade og ja andre steder.
aarhusmor skriver: sådan har jeg det også, når det er salat jeg ikke selv har renset. Jeg lever dog bare med det og vender og drejer så alle salatblade når jeg spiser ude. Men her er det frygten for at der er insekter i. Også fordi jeg så tit har oplevet at der var insekter i. Jeg tåler heller ikke klumper i marmelade og ja andre steder.
jeg kan slet ikke spise noget som helst salat eller frugt.kun meget modne bananer jeg er virkelig ked af mit liv er sådan for er flov at skal bestille en burger uden andet ind bøf og ketchup folk glor
Miss BananaHammock skriver: Jeg har selv angst for at sove alene og der blev jeg anbefalet hypnose - har dog ikke fået taget mig sammen til at prøve det endnu, så kan ikke sige om det virker. Men måske det kan virke for dig.
Jeg har selv angst for at sove alene og der blev jeg anbefalet hypnose - har dog ikke fået taget mig sammen til at prøve det endnu, så kan ikke sige om det virker. Men måske det kan virke for dig.
jeg kender en som var i hypnose for noget andet men ved hende hjalp det desværre ikke. eller jo i 1 mdrs tid var det formindsked men så vente det tilbage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128