Hvilket mærke (og evt. model) foretrækker i (barnevogne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.470 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

kriknu

Der er mange ting der skal overvejes godt og grundigt når det kommer til hvad der er bedst for en lille spire :-)

Så manden og jeg er godt i gang på trods af at der nok går et godt stykke tid inden det bliver vores tur til at trille rundt med et lille vidunder...

dagens emne; barnevogns valg!

Der er så mange forskellige modeller og mærker og vi kan slet ikke finde ud af hvad der er godt og hvad der er skidt!

Hvad kigger i efter når i vælger barnevogn?

Hvilket mærke ville i foretrække?

Hvis i kunne købe hvilken som helst barnevogn lige nu, hvad ville i så vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Janni.

Så havde jeg valgt samme mærke som nu: en basson grande. Vi er rigtig glad for vores vogn. Silas har den med i dagpleje hver dag.

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

kriknu skriver:

Der er mange ting der skal overvejes godt og grundigt når det kommer til hvad der er bedst for en lille spire :-)

Så manden og jeg er godt i gang på trods af at der nok går et godt stykke tid inden det bliver vores tur til at trille rundt med et lille vidunder...

Der er så mange forskellige modeller og mærker og vi kan slet ikke finde ud af hvad der er godt og hvad der er skidt!

Vi har ikke barn endnu (men vi venter en prinsesse) vi har reserveret en Big star Supreme (emmaljunga) til hende, de er så smukke og super praktisk til vores behov.

Anmeld

16. oktober 2012

2babygirls

kriknu skriver:

Min barnevogns model er DESVÆRRE udgået, MEN jeg ville til hver en tid vælge min Odder Victory på X-dream stel igen!!!

Elsker den for det klassiske look og rene linjer!
Er sleeet ikke til de bløde kalecher og lynlås.

Havde jeg vidst at jeg kun fik piger havde jeg nok købt den i rød eller sort med rød linje hvor der er råhvid idag

Anmeld

16. oktober 2012

Kvist

kriknu skriver:

Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme, og den ville jeg til enhver tid vælge igen

Anmeld

16. oktober 2012

chael

Har både haft emaljens Big Star suprême og Odder zip, begge fra nye.

Odderen har vi nu og det er den bedste vogn ever. Havde jeg vidst den var så lækker, havde jeg valgt den fra start

Odder zip på x-Dream stel, det ved man hvad er, godt kram

*C

Anmeld

16. oktober 2012

Troldemommi

Jer var og er til Odder Zip, jeg elsker vores barnevogn, det er så dejligt at slippe for at åbne held forlæderet når man skal ned til den lille og vores dagplejemor er enig

Monica

Anmeld

16. oktober 2012

lucas<3

Monica P skriver:

Jer var og er til Odder Zip, jeg elsker vores barnevogn, det er så dejligt at slippe for at åbne held forlæderet når man skal ned til den lille og vores dagplejemor er enig

Monica

jeg er helt enig

Anmeld

16. oktober 2012

sne190810

Odder, til en hver tid

Anmeld

16. oktober 2012

Mutti2B

Baby2påvej skriver:

Min barnevogns model er DESVÆRRE udgået, MEN jeg ville til hver en tid vælge min Odder Victory på X-dream stel igen!!!

Elsker den for det klassiske look og rene linjer!
Er sleeet ikke til de bløde kalecher og lynlås.

Havde jeg vidst at jeg kun fik piger havde jeg nok købt den i rød eller sort med rød linje hvor der er råhvid idag

Enig

Jeg er så glad for min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.