Hvornår er det slut med "Natmad"..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Deaktiveret profil

Vores lille dejlige Freya er KUN 16 dage, vi skal give hende mad ca hver 3-4 time, hvilket hun også selv er dygtig til at styre.. 

Men hvor længe skal man give dem mad hver 3-4 time, hvor gamle er de ca når de kan sove en nat uden at skulle "fodres"..? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

modesty

Freyasmor skriver:

Vores lille dejlige Freya er KUN 16 dage, vi skal give hende mad ca hver 3-4 time, hvilket hun også selv er dygtig til at styre.. 

Men hvor længe skal man give dem mad hver 3-4 time, hvor gamle er de ca når de kan sove en nat uden at skulle "fodres"..? 

Nogle børn sover jo igennem af sig selv. Men du må ikke vænne dem fra at amme om natten før de er tidligst 8 mdr., har jeg hørt fra min SP og læst i diverse babyblade. 

Anmeld

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

modesty skriver:

Nogle børn sover jo igennem af sig selv. Men du må ikke vænne dem fra at amme om natten før de er tidligst 8 mdr., har jeg hørt fra min SP og læst i diverse babyblade. 

Korrekt, men hvis barnet selv vælger det fra, så er det OK, når man har go fra SP.

Her fik vi at vide, at vores måtte undvære, hvis de ikke selv meldte sig, omkring 2 mdrs-alderen (de var begge på det tidspunkt i fin trivsel). Men det er forskelligt fra barn til barn, så synes TS skal spørge SP ved næste besøg .

Anmeld

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Frk. Himmelblå skriver:

Korrekt, men hvis barnet selv vælger det fra, så er det OK, når man har go fra SP.

Her fik vi at vide, at vores måtte undvære, hvis de ikke selv meldte sig, omkring 2 mdrs-alderen (de var begge på det tidspunkt i fin trivsel). Men det er forskelligt fra barn til barn, så synes TS skal spørge SP ved næste besøg .

- Og by the way: Mine børn har været fuldstændigt ligeglade med, hvad SP sagde! den store blev ved med natteriert til 7 mdrs-alderen, og den yngste, ja, hun er 21 mdr and still going strong!! (Men har også mange udfordringer).

Anmeld

16. oktober 2012

modesty

Ja, jeg gik ud fra at det lå latent i mit svar - "nogle børn sover jo igennem af sig selv." 

Herhjemme sov han ikke igennem af sig selv, så jeg vænnede ham af med natamning da han var cirka 9 mdr. Det gik ret nemt. Han vågner dog stadig typisk 1 eller 2 gange om natten og skal have sin sut (han er 1 år).

Anmeld

16. oktober 2012

FruHolm <3

Freyasmor skriver:

Da min dreng var 2 må eder sov han igennem fra 21 aften til 7.00-10.00 næste dag

han spiste så også rigeligt i løbet af dagen

Anmeld

17. oktober 2012

Sitrani

Freyasmor skriver:

Tillykke med prinsessen

Min datter vågnede ikke selv om natten indtil hun var 3 mdr., så begyndte hun at ville have bryst om natten.... så den kan jeg ikke svare på... men hun fik så derefter mad indtil hun var ca.... tjaaah....9 mdr eller sådan noget, tror jeg... kan ærligt ikke helt huske det

Anmeld

17. oktober 2012

Deaktiveret profil

STN skriver:

Tillykke med prinsessen

Min datter vågnede ikke selv om natten indtil hun var 3 mdr., så begyndte hun at ville have bryst om natten.... så den kan jeg ikke svare på... men hun fik så derefter mad indtil hun var ca.... tjaaah....9 mdr eller sådan noget, tror jeg... kan ærligt ikke helt huske det

Okay.. Der var du heldig må man sige..

Tak skal du have. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.