Smuk hvid Vugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.153 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Tenna Cecilie

Rigtig fin hvidmalet vugge med aftagelige hjul.

Sælges inkl.
1 fin sengehimmel (se billede),
1 god madras,
2 hvide lagener
1 flot pink sengerend med lommer til f.eks. ekstra sut eller andet..

Kunne godt bruge en gang maling. Fra røgfrit og dyrefrit hjem - alt er vasket i neutral.

Kan afhentes i Odense C

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

FamilenStorm

Hvad tænker du af pris?

Anmeld

16. oktober 2012

FamilenStorm

Hvad tænker du af pris?

Anmeld

16. oktober 2012

smokin

Hvor er sengeranden fra?

Anmeld

16. oktober 2012

Tenna Cecilie

Har selv købt den brugt (min datter har slet ikke brugt den - hun kan godt lide at brede sig så hun har fået en junior seng på trods af at hun kun lige er fyldt 3 måneder  Men sådan er børn jo forskellige )

Jeg har selv givet 500kroner for den kun med madrassen. Lagener, og sengerend har jeg selv købt og sengehimlen har jeg selv syet

Dog er jeg tilfreds hvis jeg kan få omkring de 500kroner tilbage for den.. Hvordan synes du, at det lyder?

Anmeld

16. oktober 2012

Tenna Cecilie

Sengerenden købte jeg i babysam på tilbud til 150 kroner. Kan ikke huske mærket eller førprisen

Anmeld

16. oktober 2012

Tenna Cecilie

Til FamilienStorm: Kan se at du har en lille fyr i maven - tillykke med ham hvis du vil købe vuggen har jeg nogle "drenge" junior betræk liggende fra min papsøn som nu bruger voksendyne.. Disse kan fås med helt uden beregning - jeg får dem alligevel ikke brugt

Til Zette: Dette tilbud gælder naturligvis også for dig, hvis det har interesse

Anmeld

16. oktober 2012

Pige2009

Tenna Cecilie skriver:

Til FamilienStorm: Kan se at du har en lille fyr i maven - tillykke med ham hvis du vil købe vuggen har jeg nogle "drenge" junior betræk liggende fra min papsøn som nu bruger voksendyne.. Disse kan fås med helt uden beregning - jeg får dem alligevel ikke brugt

Til Zette: Dette tilbud gælder naturligvis også for dig, hvis det har interesse

Velkommen på siden. Kan se du lige er kommet herind idag Et lille tip... Øverst i højre hjørne i hvert indlæg, kan du klikke på citér indlæg, hvorved vedkommende, der har skrevet til dig, automatisk får meddelelse om, at du har svaret

KH. Linda (også fra Odense)

Anmeld

16. oktober 2012

Tenna Cecilie

Baagøe skriver:

Velkommen på siden. Kan se du lige er kommet herind idag Et lille tip... Øverst i højre hjørne i hvert indlæg, kan du klikke på citér indlæg, hvorved vedkommende, der har skrevet til dig, automatisk får meddelelse om, at du har svaret

KH. Linda (også fra Odense)

Hej

Det er sørme smart! Tak for tippet, dejligt med lidt hjælp når man er helt ny på siden. Ha' en dejlig aften..

Anmeld

18. oktober 2012

Pige2009

Tenna Cecilie skriver:

Hej

Det er sørme smart! Tak for tippet, dejligt med lidt hjælp når man er helt ny på siden. Ha' en dejlig aften..

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.