Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil ikke have de der fonant kager til min datters dåb
jeg vil lave LAGKAGER
jeg plejer at lave mørkebunde med flødeskum og rutebiler knust i i et lag og flødeskum og hindbær i andet lag.
hvad har i af ideer jeg evt kunne putte i ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prinsessen<3 skriver: Jeg vil ikke have de der fonant kager til min datters dåb jeg vil lave LAGKAGER jeg plejer at lave mørkebunde med flødeskum og rutebiler knust i i et lag og flødeskum og hindbær i andet lag. hvad har i af ideer jeg evt kunne putte i ?
jeg elsker daim i eller makroner nu fik jeg lyst til lagkage haha..farlig tråd
debbie19 skriver: jeg elsker daim i eller makroner nu fik jeg lyst til lagkage haha..farlig tråd
Ummm daim I knust i flødeskummen ?
jaaelsker os lagkager
Chokolade med noget orange krokant eller med mild kaffe i, MUMS
Tobleronecreme!
kriknu skriver: Tobleronecreme!
Åh hvordan laver jeg deet
Prinsessen<3 skriver: Åh hvordan laver jeg deet
300-400 gram toblerone½ liter piskefløde (evt. mere efter behag)
Smelt tobleronen over vandbad eller i micro-ovn, pisk piskefløden stiv og vend derefter den smeltede toblerone forsigtigt i flødeskummet
kriknu skriver: 300-400 gram toblerone½ liter piskefløde (evt. mere efter behag) Smelt tobleronen over vandbad eller i micro-ovn, pisk piskefløden stiv og vend derefter den smeltede toblerone forsigtigt i flødeskummet
men hvis jeg vender den varme toblerone i flødeskummet bliver det vel helt tynd fløde igen ?
Prinsessen<3 skriver: men hvis jeg vender den varme toblerone i flødeskummet bliver det vel helt tynd fløde igen ?
Ups, glemte at skrive at den skal køle af først
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128