uha skal, skal ikke...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

betina23

hey
jeg står sådan lidt jeg har altid været glad for elverfolket tegneserier
og man kan ikke købe dem mere skal man ha dem alle er de faktisk mega svære at få fat i...
og vil såååååååååå gerne ha dem og til min datter når hun bliver større
men problemet er så kan få alle til 5500 kr
men har bare ikke så mange penge til mig selv når regninger er betalt, det jo mange penge og mit hoved sir de skal nok komme en dag men tror sku ikke på der er nogle som bare vil sælge om 5 år tror chancen er der nu.
og hjertet sir ja køb dem ved godt jeg får børne penge har købt tøj os sådan alllerede men sys på en måde heller ikke de skal bruges på det.. ved ikke..

jeg har en dag betalt mere ind til lånet og ved sf jeg kan hæve 2000 fra det.. men ville det være dumt?

hva ville i gøre..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Mussen2

Følg dit hjerte.....kun du kender din økonomi og situation. Hvis du er på røven i flere måneder og skal vende hver en sten, så ville jeg personligt ikke gøre det.
Men du kan da prøve at byde sælger en pris, mon ikke han er til at handle lidt med.

Og går det helt gal, så kan de vel sælges igen til min samme pris eller måske. Endnu mere stkvis?

Anmeld

16. oktober 2012

betina23

Mussen2 skriver:

Følg dit hjerte.....kun du kender din økonomi og situation. Hvis du er på røven i flere måneder og skal vende hver en sten, så ville jeg personligt ikke gøre det.
Men du kan da prøve at byde sælger en pris, mon ikke han er til at handle lidt med.

Og går det helt gal, så kan de vel sælges igen til min samme pris eller måske. Endnu mere stkvis?

det nok os mere det jeg har løst til, men manden sys det dyrt det er jo brugte..
ja vi har ikke meget a gøre godt med.. men hvis jeg tog de 2000 fra lånet så ville det godt kunne lade sig gøre
jeg har fået rabat
det os mere om jeg er for hurtig jeg plejer a bare købe ting spontant men nu det mange penge så kan man ikke bare gøre det hehe..
men ja man kan altid sælge dem igen men det vil jeg ikke har jeg dem er d li før de kommer i glas og ramme.. ved godt det måske er lidt mærkeligt at gå så meget op i det når man er voksen hihi

Anmeld

16. oktober 2012

betina23

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.