MariaE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. marts 2008

Ny mor

Hej Maria

Jeg læste din historie om "fødslen" ipå nb (selvom jeg jo havde hørt en del IRL :).....men puuha en omgang....... :( Håber virkelig du må få en naturlig fødsel næste gang :)

Jeg var først lettet over mine ks, men i dag er jeg nogen gange lidt generet af mit ar i form af jag, når jeg er aktiv og ind i imellem også føler jeg mig også "snydt" af ikke at have oplevet en "rigtig" fødsel. Også selvom mine ks var perfekte og skønne oplevelser i nuet, fordi de var planlagt :) Men træls at man altid skal mindes om det med det ar, som om man har været syg og blevet opereret +o(

Men fantastisk hvad der, trods alt, kom ud af det :D :D :D

knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Muffinmus

he he..takker søde:)
Ja, man får i hvert fald ikke lov til at glemme det når man faktisk dagligt ser arret. Overlever sgi da nok,men det hele irriterer min grænseløst.
Men for pokker, det er da også bare fordi jeg gerne vil være superwoman nogle gange. Og jeg er jo en af dem der havde set frem til at prøve at komme i "fødeklubben-for-de-seje-piger-der-fik-barnet-ud den flotte-vej". I stedet ender man så i "kan-ikke-bruges-til-en-sund-fødsel-for-dit-barn-og-du-er-en-tøsesetøs-gruppen".
Men sådan kan det jo åbenbart gå for nogle:)
Tror ikke jeg kan gøre noget ved den måde jeg har det mht. til Ks og den taber-følelse jeg sidder tilbage med. Tror først det sker når jeg har været igennem i en rigtig fødsel, uanset om den er god eller dårlig. For så har jeg sgu da prøvet det alle snakker så meget om. Så måske er jeg heldig næste gang:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.