Astrid Lindgreen karakterer med A?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.460 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har valgt at være anonym fordi det stadig er en hemmelighed, at vi så småt overvejer at gå igang med at lave nummer to :-) 

Vi har en dejlig datter som hedder Astrid...og nu har jeg fået den tossede ide at de næste (forhåbentlig mange) børn skal opkaldes efter Astrid Lindgrens karakterer...og helst med A ;-) Ok, ved godt det er tosset, men også lidt sjovt og sødt synes jeg!

Jeg kan desværre kun komme i tanke om Annika og Alfred (som jeg faktisk synes er fiiiine navne)

Kan I komme i tanke om andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Enirt

Emil fra lønnebergs far hedder Anton. Det var et bud

Anmeld

15. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har valgt at være anonym fordi det stadig er en hemmelighed, at vi så småt overvejer at gå igang med at lave nummer to :-) 

Vi har en dejlig datter som hedder Astrid...og nu har jeg fået den tossede ide at de næste (forhåbentlig mange) børn skal opkaldes efter Astrid Lindgrens karakterer...og helst med A ;-) Ok, ved godt det er tosset, men også lidt sjovt og sødt synes jeg!

Jeg kan desværre kun komme i tanke om Annika og Alfred (som jeg faktisk synes er fiiiine navne)

Kan I komme i tanke om andre?

hmm..

jeg kan faktisk ikke lige på stående fod komme i tanke om flere tænke tænke..

Anmeld

15. oktober 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Anton Emils far

Alma Emils mor

Anna fra Alle vi børn i bulderby

Det var dem jeg lige kunne komme på

Anmeld

15. oktober 2012

Enirt

Enirt skriver:

Emil fra lønnebergs far hedder Anton. Det var et bud

Så lige at en af pigerne fra alle vi børn i bulderby hedder Anna

Anmeld

15. oktober 2012

Ciss

En af mine absolut favoritter:

Alva.

Hun er vel køkkenpige eller kokkepige el lign i bøgerne om Grynet. (Så nu fik jeg lyst til at læse de bøger igen. Alt for længe siden sidst!)

Anmeld

15. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kalen fra emile fra lønneberg hedder Alfred! Super fed ide forresten! Vh stine

Anmeld

15. oktober 2012

Fenja09

Det er da en meget sød og lidt tosset idé - kan helt sikkert godt lide det

Jeg kan ikke komme på flere navne med A, folk har nævnt en del, men jeg ved at Astrid Lindgrens far hed August til mellemnavn. Samuel August.

/Fenja

Anmeld

16. oktober 2012

6800

vi kører også i Astid Lindgren navne...der findes simpelthen ikke bedre historier end hendes...Vores datter hedder Madicken, som er det originale navn af Grynet, altså det hun hedder på svensk....Madicken var Astrid Lindgrens bedste skoleveninde, så når man ser Madicken filmene, ser man faktisk også Astrid selv, da de gik i skole sammen. 

barn nr 2 skal også have et Lindgren navn...dem vi har snakket om  er Alma, Birk, Mattis, Jonathan, Karl og Malin....ikke så mange A navne, men lidt inspiration alligevel

Anmeld

16. oktober 2012

Julemusen

Hvad med Annika :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.