Halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Astrid P

Har I andre også stiftet bekendtskab med denne ucharmerende lidelse? Fy for den lede, det er godt nok en nederen fornemmelse... Jeg havde det også voldsomt i slutningen af graviditeten med min datter, men havde lykkeligt glemt, hvor træls det er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Lullaby

Nej ikke halsbrand men er du sindssyg hvor jeg har sure opstød. De første 3 mdr. drak jeg ikke kaffe fordi smagen fik mig til at få kvalme. Så drak jeg lykkeligt det indtil nu hvor de sure opstød gør, at jeg overve´jer at droppe det igen, bare for at slippe  Det kommer nemlig efter en kop kaffe..

Anmeld

19. oktober 2012

Steinbrenner

Astrid P skriver:

Har I andre også stiftet bekendtskab med denne ucharmerende lidelse? Fy for den lede, det er godt nok en nederen fornemmelse... Jeg havde det også voldsomt i slutningen af graviditeten med min datter, men havde lykkeligt glemt, hvor træls det er.

Uhh det kender jeg godt, jeg led også meget af halsbrand de andre gange men jeg havde godt nok også glemt hvor slemt det kan være, det gør jo helt ondt nogle gange

Alminox og balancid er mine bedste venner for tiden

Anmeld

22. oktober 2012

Miss BananaHammock

Også "kun" sure opstød her - men det er da også belastende. Især fordi maden bare ikke smager ligeså godt anden gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.