Kun mor der dur, vil kun sove hos mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
0 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

SaNiNa

Naia har nu de sidste 2-3 måneder kun ville puttes af mig hvilket sådan også er fint nok, men problemet er at hun vågner igen efter ½-1time og så lægger hun sig ikke til at sove igen før jeg ligger hos hende, med hende helt ind til mig, og så sover hun igen ½-1 time hvis jeg går, samtidig vågner hun flere gange om natten fordi jeg har fået hende væk fra min arm (som nu sover det meste af dagen) så jeg også selv kan ligge lidt behageligt at sove.

Hun sover bare ikke igen hvis det er far (når han er hjemme i weekeden) som forsøger hun bliver bare mere og mere ulykkeligt og jeg har virkelig bare behov for at køble lidt af når far så er hjemme i weekenden ellers er jeg jo 100% på fra Søndag aften til Torsdag aften og ja så også lige hele weekenden for det er kun mor som dur (det samme med den store).

Vil egenlig bare lige høre om der er nogen af jer som kender til det og hvad igør?

Hun sover i vores seng så der jo ikke ret meget kærestetid når manden er hjemme, hun vil nemlig ikke sove i sin egen seng, jeg kan slet ikke for hende til at sove i den hun græder bare og rejser sig hele tiden og græder.

Nå gode råd modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.