Anonym skriver:
Hei allesammen
Er det normalt at få sprøjtet sæd/sperm ind hvergang efter sex, ca hver 2dag?
Kan man blive syg af det?
Bliver det ikke svært at blive gravid på den måde, hvis jeg nu ville have mig et barn?
Er det mon pga det jeg har smerter og får smerter i maven før/efter sex, nogen gange når jeg sover andre gange har jeg ondt bare sådan ligepludselig for neden af maven...Det sker ikke tit!
Kan det være derfor jeg også har haft uregelmæssige menstruation, og at datoen er blevet skiftet 3 gange nu indtil videre, håber fra nu af at jeg kommer til at holde på en bestemt dato
første gang i hele mit liv da jeg blev 11 fik jeg det den 30 hver måned, så skiftede datoen ud her for 4 månneder siden til den 8 hver måned, nu fik jeg det den 14 her igår efter 2 månneder med mange smerter og en masse blod!
Mon hvad det er jeg fejler?
Lægerne kan ikke finde ud af noget som helst, jeg skal vente til en scanning men når de mærker på mig osv så fortæller de mig det måske godt kunne være mavesår? men det har jeg haft og det er forbi, så prøvede vi med en G test og den viste negativ, også prøvede vi til sidst med blodprøve og der viste den kun at jeg manglede lidt D vitamin
Jeg er i tvivl og vil spørge jer, håber der er nogen som kan svare mig på alle de ondsvage spørgsmål...
Ehhh..jeg har det lidt ligesom den anden svarer, jeg forstår ikke rigtigt, hvad du mener, med alle dine lidt mærkeligt formulerede spørgsmål, men jeg vil meget gerne hjælpe dig, hvis jeg kan.
Men jeg bliver nødt til at spørge om noget først.
Har du ikke haft anatomi (læren om kroppen) og seksualundervisning i skolen?
Og så må du meget gerne skrive privat til mig hvis du vil, og stille alle dine spørgsmål der, da jeg er gammel anatomi- og seksualundervisningslærer, og det da i høj grad kunne lyde som om du trænger til en genopfrisker eller noget undervisning inden for området. Ikke mindst, hvis du har planer om at blive forældre, for sådanne ting skal man have styr på som voksen, så man kan lære sine børn om det. 
Så prøv at stille spørgsmålene op et efter et og uden at rode rundt i de lidt forvirrede forklaringer, for det er temmeligt svært at finde rundt i.
Jeg håber, at høre fra dig.

Kærligst
Sussie
Anmeld