Håber denne uge bliver bedre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

th

ved faktisk ikke helt hvor jeg skal starte og det er et lidt blandet indlæg, men min uge sidste uge var bare øv.....

det startede Mandag morgen k. 8.05 bliver ringet op fra ouh at jeg var røget ud afderes system og skulle komme til nf scanning samme dag k. 14, fortælle at jeg jo kun er uge 11,1 så om det ikke er for tidligt, men nej jeg skulle bare komme.

Ringer til kæresten og siger det og vi får begge fri og tager afsted, da vi så kommer ind får vi med det samme en MEGET sur scanningsdame derfortæller at vi nok lige er tidlig nok på den... hmmm det sagde jeg i telefonen til hende på kontoret, og hele scanning igennem er hun bare sur og vi fik ikke købt et billede fordi hun blev ved med at svar surt når vi spurgte om noget. så nu har vi valgt at betae os for en scanning selv om 14 dage.

onsdag var det 2 måneder siden af jeg mistede min veninde, savner hende hver dag, og kommer slet ikke ned og træner, fordi hun ikke er der..

og ti sidste fredag, fadt jeg så ned af trappen på mit arbejde, så mit hånded er gult og min krop er meget forslået.

så håber bare denne uge bliver bedre,

håber alle I andre har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

PeruBaby

Hvad sker der for sur scanningsdame Det er da meningen at man skal have en vildt god oplevelse ved NF, når nu man får lov til at kigge på bebsi så længe. Kan godt forstå at I vil have den oplevelse lavet om

Og øv for at du faldt - håber ikke du er kommet noget alvorligt til

Det må være meget hårdt at miste en kær veninde i så ung en alder.    Det tror man jo slet ikke kan se - før det sker. Håber du har en masse du kan tale med Det må kunne lette en lille smule på sorgen

Anmeld

15. oktober 2012

Tulle83

Øv for en uge! Vi havde også en lidt kedelig oplevelse til vores NF, da scanningsdamen også var meget gnaven og skulle konstant nævne, at hun prøvede at gøre sit arbejde så godt hun kunne, trods min størrelse (er lidt overvægtig) -derudover sagde hun ikke et kvæk, men maste den der scanner ned i maveskindet på mig. Til sidst måtte jeg selv spørge om der var noget galt siden hun ikke sagde noget!?! -En meget ubehagelig oplevelse.

Det er sgu ærgerligt at ens store øjeblik skal ødelægges af en scanningsdame der er træt af livet!

Jeg håber for dig at denne uge bliver meget bedre

Anmeld

16. oktober 2012

FF

tænkte det samme som PeruBaby , hvad sker der for den sure  scanningsdame 

håber den uge bliver bedre for dig 

Anmeld

17. oktober 2012

th

Tatak alle sammen indtil videre går det godt skal bestille til til skanning i dag så det glæder jeg mig til.

Anmeld

17. oktober 2012

Tulle83

th skriver:

Tatak alle sammen indtil videre går det godt skal bestille til til skanning i dag så det glæder jeg mig til.

Anmeld

18. oktober 2012

PeruBaby

th skriver:

Det glæder mig at høre

Anmeld

27. oktober 2012

th

PeruBaby skriver:

Det glæder mig at høre

vi har bestilt tid til den 6 november. så det bliver spændene.

Anmeld

29. oktober 2012

Tina Jørgensen

træls uge. måske også godt lige at blive tjekket efter sådan et styrt. har selv prøvet at få en dårlig behandling til scanning og jeg sagde det simpelthen til dem og fik en ny scanning med en anden.

er ked af at læse det med din veninde husk at få snakket med nogle om det det er vigtigt i sådan en tid du går igennem.

pas godt på dig selv.

mvh Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.