Nord skriver:
Jeg er lige gået ind i 35. uge.
Jeg er så småt begyndt at tænke over fødslen..
Håber det sker naturligt, for ellers er det igangsættelse senest termin. det er sådan set min eneste bekymring omkring fødslen jeg har. Havde i andre bekymringer?
Nu spekulerer jeg på om jeg er klar.. har ikke rigtig nogen plan for hvordan de skal gå... kun...
vil helst føde uden smertelindrng, men vil se hvor langt jeg kan selv, siger ikke nej til smertelindring men ser tiden an.
Vil gerne i vand, ved ikke om jeg vil føde der men bruge det som smertelindring først og fremmest.
Er der andet man skal tænke på?

Jeg var bekymret ved første fødsel, helt vildt!
Da jeg nåede uge 38 gik der bare en klap ned med bekymringer om både det ene, det andet og det tredje..
Jeg havde en plan, ingen smertestillende eller noget andet..
Jeg var mildt sagt, røv nervøs, så nervøs at jeg gik med veer i to dage, og nægtede at erkende at jeg var i fødsel 
men det blev mandag, og jeg kom til sygehuset
det hele gik som det skulle, fødte min lille pige helt naturligt, ingen smerte stillende eller noget andet
denne gang har jeg ingen bekymringer overhoved, nu glæder jeg mig bare helt vildt !
det er helt fantastisk at opleve, og har faktisk ondt af mænd da de aldrig får muligheden for at opleve det 
Glæd dig.. Lad være med at spild den sidste fantastiske tid med at være nervøs! Det fortrød jeg bagefter ..
Men er sikker på at det er helt naturligt 
Anmeld