MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Luna l

Har i dag lige været til MD scanning og hvor er det bare en fantastisk oplevelse at se hvor meget den lille er vokset siden NF.

Idag kunne man se alle babyens memikker i ansigtet, det var så sødt, vi kunne se tungen og at den lå og suttede på tommel.

heldigvis var alt helt normal og en rigtig lille livlig en.

vægten var 325 g så den vokser som den skal, nu glæder jeg mig bare til 2 marts eller deromkring, hvor jeg kan holde den i mine arme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

pastry26

Stort tillykke!! Fik I kønnet af vide?? Jeg glæder mig personligt vildt meget til på mandag, hvor det er min tur til at komme til MD scanning 

Anmeld

16. oktober 2012

Luna l

Nej desværre, bebsen lå med samlet ben, men vi har en chance mere for vi har bestilt en 3D scanning i uge 30

Anmeld

16. oktober 2012

pastry26

Luna l skriver:

Nej desværre, bebsen lå med samlet ben, men vi har en chance mere for vi har bestilt en 3D scanning i uge 30

He he lille frækkert!! Nå, jamen så længe den er sund og rask, så er det jo bare et mindre "problem"! Så har i også en undskyldning for at se baby igen.. 

Anmeld

16. oktober 2012

Luna l

Det er jo det

Det bliver spændende hvad i skal have.

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Church

Luna l skriver:

Har i dag lige været til MD scanning og hvor er det bare en fantastisk oplevelse at se hvor meget den lille er vokset siden NF.

Idag kunne man se alle babyens memikker i ansigtet, det var så sødt, vi kunne se tungen og at den lå og suttede på tommel.

heldigvis var alt helt normal og en rigtig lille livlig en.

vægten var 325 g så den vokser som den skal, nu glæder jeg mig bare til 2 marts eller deromkring, hvor jeg kan holde den i mine arme.

Skønt at den lille basse har det godt! 

Anmeld

4. november 2012

Bambi84

Vi var til MD scanning den 31/10 og vi fik af vide vi venter os en lille dreng

Det tager nok lidt tid at vænne sig til da jeg havde ønsket mig en pige- men jeg er sikker på at når jeg vænner mig mere til tanken så bliver jeg mindst ligeså glad for den lille mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.