Vojens eller omegnen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Lihan88

VIPpigen skriver:

Nej, det var det jeg tænkte. Vi flyttede herned i december sidste år, og har bygget om siden indflytning frem til sidst på foråret. Så har ikke haft mulighed for at få et netværk hernede, og kender ikke mange hernede fra...

Jeg mangler bare en veninde at kunne snakke med og kunne besøg, både med og uden barn. De "gamle" veninder er stille og rolig faldet fra.

Vi er indflyttet i juli og bor stadig i halv rod, da hele huset, skal om tappeseres. Mangler at kunne komme lidt ud i hverdagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Lihan88

Baby2påvej skriver:

https://www.facebook.com/#!/tove.nissen.5?fref=ts

Kan desværre ikke åbne linket, hvis du evt. kunne snakke med din veninde og hvis hun var interesset. Evt. også en at gå tur med barnevognen sammen med, kan hun jo ansøge mig på face. ?
Line Goth Hansen (der skulle ikke gerne komme så mange andre op end mig)

Anmeld

15. oktober 2012

VIPpigen

Lihan88 skriver:

DDe

Jeg mangler bare en veninde at kunne snakke med og kunne besøg, både med og uden barn. De "gamle" veninder er stille og rolig faldet fra.

Vi er indflyttet i juli og bor stadig i halv rod, da hele huset, skal om tappeseres. Mangler at kunne komme lidt ud i hverdagen.

Det lyder næsten som her. Har dog nogen veninder jeg har kontakt med, men vi ses ikke så tit, da vi er spredt over det meste af dk efterhånden...

Mangler også en jeg kan besøge, uden feks barn, eller med. Det er hvad der nu passer bedst.

Det med byggerod kender jeg alt for godt, vi byggede og renoverede om i 6 måneder, og det er bare frustrerende at se på det rod

Anmeld

15. oktober 2012

Lihan88

VIPpigen skriver:

Det lyder næsten som her. Har dog nogen veninder jeg har kontakt med, men vi ses ikke så tit, da vi er spredt over det meste af dk efterhånden...

Mangler også en jeg kan besøge, uden feks barn, eller med. Det er hvad der nu passer bedst.

Det med byggerod kender jeg alt for godt, vi byggede og renoverede om i 6 måneder, og det er bare frustrerende at se på det rod

Ja det er rigtig frustrende og især når man går i det hver dag :/

Anmeld

15. oktober 2012

PiaMorTil2

Lihan88 skriver:

Alderen var egentlig ikke så vigtig, mere geografien

Ja det bliver lidt af en efternøgler, kan se du har en stor pige på 8 Har selv en bonusdatter på snart 8, som vi har hver anden weekend

ja hun bkev 8 i sidste mdr...

ja men skulle heller ikke have flere men sådan gik det ikke... hehe 

nu skal vi have en dreng lige om lidt eller hva han nu syntes  

Anmeld

15. oktober 2012

Lihan88

PiaVenterNr2 skriver:

ja hun bkev 8 i sidste mdr...

ja men skulle heller ikke have flere men sådan gik det ikke... hehe 

nu skal vi have en dreng lige om lidt eller hva han nu syntes  

Ja det er aldrig til at sige hvornår de små pus, har tænkt sig at melde deres ankomst

Anmeld

15. oktober 2012

PiaMorTil2

Lihan88 skriver:

Ja det er aldrig til at sige hvornår de små pus, har tænkt sig at melde deres ankomst

nej han måtte gerne melde den nu... 

Har et muren og nogle mens smerter der snart tager livet af mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.