Nu har der jo været et par tråde med en masse glade Quinder, der skal have en masse tilbage i skat.....
Men har I husket feriepengene???
Jeg fik jo lige det nye feriebevis - og kom så i tanke om det gamle (ja, ammehjerne....)
Jeg gik ledig i april, maj og juni før jeg gik på barsel. Men på det tidspunkt troede jeg, at jeg skulle have barsel til udgangen af udbetalingsperioden (30/4), så fik "besked" på at afvente og få dem udbetalt pga feriehindring.
Nu er situationen jo så den, at jeg blev tilbudt job under barslen :D , skal starte 1/4 og derfor egentlig kan holde ferie i april.
Men jeg kan heldigvis få udbetalt de 3 uger alligevel - 8 af de sidste 10 dage skal jeg så holde ferie i april - hvorefter jeg kommer under de 1500 kr, som jeg kan få udbetalt.
Så nu er det jo lige før jeg håber William bliver syg så jeg kan holde ferie - eller......ja altså - han skal jo indsnuse nogen baciller i dagplejen den første måned, så....bare det bliver overstået dér!!!
Men det er da også en slat at få de tre ugers feriepenge udbetalt - specielt når man jo faktisk havde glemt alt om dem :))
Mette, der ser ud til at få en ganske glimragende dag - efter en ok nattesøvn
Anmeld