Trist update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

HPMAM

I dag er vores lille pige 1 måned, 2 uger og 4 dage og lige indtil i fredags er alt bare gået SÅ godt, hun har taget så fint på og er vokset utroligt flot!

Men i fredags fik hun scannet hjernen og det er nu blevet konstateret at vores lille prinsesse har fået en hjerneblødning - vi kan endnu ikke få afvide hvilke konsekvenser det vil få for hende på længere sigt! Men der er en risiko for spastisk lammelse på 50% 

Jeg ved slet ikke hvad jeg mere skal gøre eller skrive, eller noget som helst faktisk - det eneste jeg kan tænke på lige nu er at min prinsesse er syg! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

jack

HPMAM skriver:

I dag er vores lille pige 1 måned, 2 uger og 4 dage og lige indtil i fredags er alt bare gået SÅ godt, hun har taget så fint på og er vokset utroligt flot!

Men i fredags fik hun scannet hjernen og det er nu blevet konstateret at vores lille prinsesse har fået en hjerneblødning - vi kan endnu ikke få afvide hvilke konsekvenser det vil få for hende på længere sigt! Men der er en risiko for spastisk lammelse på 50% 

Jeg ved slet ikke hvad jeg mere skal gøre eller skrive, eller noget som helst faktisk - det eneste jeg kan tænke på lige nu er at min prinsesse er syg! 

Sender jer 1000 tanker og et kæmpe kramHeld og lykke med jeres lille guldklump.

Anmeld

16. oktober 2012

Camillos

HPMAM skriver:

det er jeg  ked af at læse

Anmeld

16. oktober 2012

piadas

Åh, hvor er jeg ked af at høre det. Sikke en trist update.
Jeg går ud fra det er en følge af, at hun blev født for tidligt?
Jeg krydser fingre for, at hun tilhører de 50%, som ikke oplever spastiske lammelser.

Anmeld

17. oktober 2012

Amanda2

Krydser mine fingre alt hvad jeg kan for de 50 % uden lammelser og sender min dybdeste medfølelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.