Flest før eller efter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Flest veninder før el efter du fik barn.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

954 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

Diana...

Havet i flest veninder før eller efter i fik barn?

jeg selv havet ikke særlig mange veninder før jeg blev gravid jeg har altid haft flest drenge venner, men har fået rigtig mange veninder efter jeg har født super skønt synes jeg.

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Guldet

Hmm.. de samme hænger stadig på endnu.. og regner med at få flere.. når jeg starter på seminaret til sep.

Anmeld

27. maj 2009

Pia.

jeg havde flest før.... mange flere veninder.... jeg har selv valgt mange af dem fra, da jeg fik børn hvilket jeg valgte at gøre tidligt tog jeg mange ting i mit liv op til overvejelse og der iblandt de så kaldte veninder... jeg har i dag under 5 veninder, men det er mit eget valg, så har jeg veninders veninder som også er nogle fantastiske dejlige piger, men som aldig bliver "lukket helt ind"... jeg har en barndoms veninde som betyder meget for mig, hun er helt modsat mig på alle områder men vi elsker hinanden meget højt og der kan gå mdr. imellem vi ses og intet er ændret, så har jeg et par andre veninder som jeg altid ved er der for mig også igen selvom der går lang tid....

Men jeg har ikke så stort et behov for mange veninder... jeg har flere dejlige drenge venner som betyder meget for mig...

Knus Pia.

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

Pia. skriver:

jeg havde flest før.... mange flere veninder.... jeg har selv valgt mange af dem fra, da jeg fik børn hvilket jeg valgte at gøre tidligt tog jeg mange ting i mit liv op til overvejelse og der iblandt de så kaldte veninder... jeg har i dag under 5 veninder, men det er mit eget valg, så har jeg veninders veninder som også er nogle fantastiske dejlige piger, men som aldig bliver "lukket helt ind"... jeg har en barndoms veninde som betyder meget for mig, hun er helt modsat mig på alle områder men vi elsker hinanden meget højt og der kan gå mdr. imellem vi ses og intet er ændret, så har jeg et par andre veninder som jeg altid ved er der for mig også igen selvom der går lang tid....

Men jeg har ikke så stort et behov for mange veninder... jeg har flere dejlige drenge venner som betyder meget for mig...

Knus Pia.

samme her... og ja jeg valgte os flere fra da jeg blev gravid... 

Men her ovre palle alene i verden griner synes jeg sgu det rart at vi har fået os nogen venne par...

Anmeld

27. maj 2009

Heidi.

Diana... skriver:

Havet i flest veninder før eller efter i fik barn?

jeg selv havet ikke særlig mange veninder før jeg blev gravid jeg har altid haft flest drenge venner, men har fået rigtig mange veninder efter jeg har født super skønt synes jeg.

Knus Diana

Før,,,. Ingen tvivl der.. Men det er nu mig der har valgt dem fra

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

Heidi-Godsk skriver:

Før,,,. Ingen tvivl der.. Men det er nu mig der har valgt dem fra

Ja det tror jeg er meget normalt at man vælger nogen fra tror du ikk?

Anmeld

27. maj 2009

Mor.sander

Hvade helt klar flere veninder før jeg fik børn... Men som mange af jer andre har jeg valgt til eller fra.. Dem jeg har tilbage, ved jeg at jeg kan stole 100% på.

Anmeld

27. maj 2009

Honningblomst

Jeg har flere mennesker i mit liv nu end da jeg var 22 år...men sådan er det vel jo ældre man bliver, så kommer der flere til-smiler
Jeg har venner til forskellig brug, ligesom jeg har mange par støvler, så er der jo lige til enhver smag og behov...
Knus Eva...

Anmeld

27. maj 2009

LotteGabriella

Mit er det samme, men jeg var også så uheldig at blive plantet i en mødregruppe hvor alle de andre boede langt ude på landet....og jeg havde ikke kørekort på det tidspunkt, så det kunne jeg slet ikke overskue på det tidspunkt

Anmeld

27. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.