Vågner om natten, og piver/græder hvert minut :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

RiUL

Hej piger 

De sidste par uger har min søn på 13 mdr, vågnet ved 3 tiden om natten, og rejst sig op i sengen (sovende) og grædt. Så ligger vi ham ned igen, og sidder ved ham til han sover rigtigt igen.

Så går der 1-2 minutter, så er det forfra igen. Og sådan kan det vare i 1,5 time, eller til jeg tager ham op i vores seng. 

Er det hans alder? Eller er der nogle der har oplevet noget lignende? Jeg er så træt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

FruHolm <3

RiUL skriver:

Hej piger 

De sidste par uger har min søn på 13 mdr, vågnet ved 3 tiden om natten, og rejst sig op i sengen (sovende) og grædt. Så ligger vi ham ned igen, og sidder ved ham til han sover rigtigt igen.

Så går der 1-2 minutter, så er det forfra igen. Og sådan kan det vare i 1,5 time, eller til jeg tager ham op i vores seng. 

Er det hans alder? Eller er der nogle der har oplevet noget lignende? Jeg er så træt 

Det gjorde min søn også da han var omkring 12 måneder, nu er han knap 22 måneder og gør det igen, det har varet i 1 uge nu, de kloge hoveder siger det er fordi de i perioder lærer rigtig mange nye ting og så bearbejder de det om natten , hvor det for os kan virke som mareridt de har osv

Anmeld

15. oktober 2012

RiUL

MinBabyOscar <3 skriver:

Det gjorde min søn også da han var omkring 12 måneder, nu er han knap 22 måneder og gør det igen, det har varet i 1 uge nu, de kloge hoveder siger det er fordi de i perioder lærer rigtig mange nye ting og så bearbejder de det om natten , hvor det for os kan virke som mareridt de har osv

Okay, synes bare at det har varet mere end en uge..

- Men håber det bare er alderen 

Anmeld

15. oktober 2012

FruHolm <3

RiUL skriver:

Okay, synes bare at det har varet mere end en uge..

- Men håber det bare er alderen 

Ja da Oscar var i den alder varede det i 2 måneder, og den tur han er i nu tvivler jeg på er færdig

Anmeld

15. oktober 2012

RiUL

MinBabyOscar <3 skriver:

Ja da Oscar var i den alder varede det i 2 måneder, og den tur han er i nu tvivler jeg på er færdig

Nå for søren Synes du skrev at det varede en uge, men var ikke det du skrev.

Tak for dit svar  Er glad for det bare er en periode

Anmeld

15. oktober 2012

L&V

RiUL skriver:

Hej piger 

Sådan er Laura også vi kan bare sjældent putte hende igen så hun ender i vores seng.. Hun vil heller ikke i seng om aftenen.. Tænker de har et kæmpe trygheds behov lige nu og at det går over igen. Men føj hvor er det hårdt

Anmeld

15. oktober 2012

RiUL

Månsson skriver:

Sådan er Laura også vi kan bare sjældent putte hende igen så hun ender i vores seng.. Hun vil heller ikke i seng om aftenen.. Tænker de har et kæmpe trygheds behov lige nu og at det går over igen. Men føj hvor er det hårdt

Det er også sjældent at vi får Oliver til at sove igen i egen seng, og hvis vi gør, så går der max en time, og så starter det igen.. Øv, ja det er rigtig hårdt. Håber det snart går over, hvor længe har det stået på hos jer?

Anmeld

15. oktober 2012

FruHolm <3

RiUL skriver:

Nå for søren Synes du skrev at det varede en uge, men var ikke det du skrev.

Tak for dit svar  Er glad for det bare er en periode

Det er helt okay

håber da bare jeres går hurtigere over, jeg tyede til at stille rejseseng op ved siden af min seng så jeg kunne trøste ham straks og så undgå at han blev så vågen at han ville op, tilsidst vågnede han ikke mere om natten og kom tilbage på værelset

men ja det er bare perioder

Anmeld

15. oktober 2012

L&V

RiUL skriver:

Det er også sjældent at vi får Oliver til at sove igen i egen seng, og hvis vi gør, så går der max en time, og så starter det igen.. Øv, ja det er rigtig hårdt. Håber det snart går over, hvor længe har det stået på hos jer?

Tror det er 3uge.. Er hvis holdt med at tælle...

Anmeld

15. oktober 2012

RiUL

MinBabyOscar <3 skriver:

Det er helt okay

håber da bare jeres går hurtigere over, jeg tyede til at stille rejseseng op ved siden af min seng så jeg kunne trøste ham straks og så undgå at han blev så vågen at han ville op, tilsidst vågnede han ikke mere om natten og kom tilbage på værelset

men ja det er bare perioder

Vi har stadig sengen i vores soveværelse Men selvom jeg er hurtig, bliver han ved.. Men håber at det snart går over, og vi kan få lidt rolige nætter  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.