Kitty-Katten skriver:
Hej :-)
Her hjemme har vi en dejlig dreng, Phillip, på snart 1 år. Han sover i tremmeseng på eget værelse og har gjort det siden han var 3 måneder gammel. Det har altid fungeret fint og SP siger at vi et heldig. Han får ikke mad om natten og vågner sjældent. Og dog. Han skriger efter sutten mellem 10-40 gange i løbet af en nat, uden helt at vågne. Og nu har jeg snart fået nok.
Da jeg var på barsel kunne jeg godt holde til at rende ind med sutten om natten. Men hverdagen har meldt sig og ligger bare og venter på at han skriger. Det ender med at vi tager ham ind til os sidste på natten, for orker ikke mere. Der sover han så fint. Men vi har en lille seng og jeg ligger helt ude på kanten. Så et ikke en løsning at han sover inde ved os.
Hvornår kan man forvente at de bare sover om natten? Og har i nogle råd til hvad jeg han gøre?
Mvh en meeeeget træt mor
Hvordan kan SP'en sige at I er heldige når I skal op 10-40 gange om natten??!!
Herhjemme har der også været en lang periode hvor jeg tit skulle ind til min dreng med sutten (fra cirka 4-10 mdr.). Det var dog slet ikke så grelt som hos jer, jeg var oppe cirka hver halvanden time.
Jeg lavede en deadline for hvor lang tid jeg ville holde til det, hvorefter jeg ville begynde at vænne ham af med at skulle bruge sutten for at kunne falde til ro igen. Men det blev bedre inden jeg nåede min deadline. Nu er min dreng et år og jeg er oppe 0-2 gange på en nat.
Men hvis I ellers har fået tjekket ørerne og der ikke er noget dér, så ville jeg vænne ham af med at bruge sut om natten. Han skal lære at kunne finde ro uden sutten.
Anmeld