mit gode skind er VÆK!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

MorTil4<3

Ja her er jeg virkelig ved at komme derud hvor det hele kan BIB mig et stykket!!!!!!!!

min søn er begyndt for noget tid siden at have en 4-5 dage i træk hvor man sku tro han skulle sove fra satan!!
han skirger og skriger og INTET kan få ham ud af det med mindre jeg tager ham op og tager ham med ned, OG så er min nattesøvn fuldkommen smadret, faktisk ligesom den er nu da kl er 04:47 og jeg sidder her og skriver til jer i desperation!!!!

HJÆLP!! hvorfor gør han det ???

hvor længe skal jeg lide af det ??

sidste var for KUN en uge siden, der gjorde han det et par dage igen, og så forsvandt det og han sov godt, men nu er det bare hen over hovedet på ham igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

LSM

MilleMus1988 skriver:

Ja her er jeg virkelig ved at komme derud hvor det hele kan BIB mig et stykket!!!!!!!!

min søn er begyndt for noget tid siden at have en 4-5 dage i træk hvor man sku tro han skulle sove fra satan!!
han skirger og skriger og INTET kan få ham ud af det med mindre jeg tager ham op og tager ham med ned, OG så er min nattesøvn fuldkommen smadret, faktisk ligesom den er nu da kl er 04:47 og jeg sidder her og skriver til jer i desperation!!!!

sidste var for KUN en uge siden, der gjorde han det et par dage igen, og så forsvandt det og han sov godt, men nu er det bare hen over hovedet på ham igen

Har desværre ikke noget svar til dig,
Men ville da lige oppe den for dig

håber snart i får natsøvnen tilbage

Anmeld

15. oktober 2012

Saram

Hvordan reagere han når det sker? Altså vil han gerne trøstes eller helt modsat, hvor han ikke vil have berøring?

Anmeld

15. oktober 2012

MorTil4<3

Saram skriver:

Hvordan reagere han når det sker? Altså vil han gerne trøstes eller helt modsat, hvor han ikke vil have berøring?

jamen han ligger og sover, så vågner han roligt ved at ligge og små pive
gir ham så mad og sådan, og så vil han bare ik mere! så begynder han at skrige og stopper ikk før jeg tager ham op og så tager ham med ned under i vores stue, hvor han så bare ligger og skriger og er ked, og pludselig stopper han og falder i søvn igen, så kan jeg igen lægge ham i seng

Anmeld

15. oktober 2012

Thereseh

MilleMus1988 skriver:

Hvor gammel er han?

Altså.... Det er jo ikke til at sige hvad det kan være, men det kunne evt. være noget mavebøvl? Bøvser han efter han har spist? 

Nogle børn har også bare perioder hvor de ikke sover meget, min søn er 15 måneder og har indtil videre ikke sovet igennem eller sovet mere end 4 timer i træk  Men det hjælper dig jo ikke meget at vide her i situationen. 

Hvis det SLET ikke ligner ham at græde om natten, på den måde, kan du evt ringe til sundhedsplejersken og lade hende komme forbi og kigge? Måske hun kan komme med et bedre bud ved at kigge på ham?

Anmeld

15. oktober 2012

modesty

Du skriver ikke hvor gammel din søn er, men min søn var inde i en periode med skrig om natten da han gennemgik separationsangst-fasen (herhjemme var det ved cirka 9 mdr.). Det eneste der virkede var at jeg tog ham med ind i min seng og lå tæt sammen med ham. Det varede i cirka halvanden måneds tid.

Anmeld

16. oktober 2012

MorTil4<3

modesty skriver:

Du skriver ikke hvor gammel din søn er, men min søn var inde i en periode med skrig om natten da han gennemgik separationsangst-fasen (herhjemme var det ved cirka 9 mdr.). Det eneste der virkede var at jeg tog ham med ind i min seng og lå tæt sammen med ham. Det varede i cirka halvanden måneds tid.

han er 6 måneder

Anmeld

16. oktober 2012

Ciss

Det er jo meget vanskeligt at svare på.

Det kan være tænder, maven, ørene eller noget helt fjerde. Hvis det er totalt atypisk for ham ville jeg kontakte sp eller læge for at få det kontrolleret. Hvis han nu ligger og har ondt af en eller anden grund gælder det jo at opdage, hvad det er, hurtigst muligt.

Min pige skreg omtrent på den måde som helt lille. Det viste sig, at hun havde nyrebækkenbetændelse og havde utrolig ondt hver gang, hun tissede. Resten af tiden var der ikke noget at mærke på hende. Nu er lige det vist lidt usædvanligt hos drenge, men der kan jo være noget andet, som gør, at han får ondt i perioder.

for at I finder ud af, hvad det er, så I kan gøre noget med det og alle komme tilbage til at sove godt igen. Man er næsten ikke menneske til sidst, når man ikke får sovet om natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.