De misser, de misser! (Skøre billeder med sjove tekster)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Caroline86

Profilbillede for Caroline86
If you want to step into the future you have to start by leaving the past behind!
SussieThyssen skriver:

LOOOL

det er heldigt fanget hvorfor er det at katte altid skal hoppe ned i poser og kasser?

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. oktober 2012

Laulund87

Camillos skriver:

haha hvor er den vild

Haha ja

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Profilbillede for Camillos
Mor til Emma fra okt 2012 og kommende mor til baby 03/6-2018
Laulund87 skriver:

Haha ja

elsker katte .. de er simpelthen så morsomme

Anmeld

15. oktober 2012

Laulund87

Camillos skriver:

elsker katte .. de er simpelthen så morsomme

DET er de!

Anmeld

15. oktober 2012

SussieThyssen

Caroline86 skriver:

det er heldigt fanget hvorfor er det at katte altid skal hoppe ned i poser og kasser?

Aner det ikke...men det skal de bare.
Mine står nærmest på nakken af hinanden , hvis jeg fx har en rigtig papirspose med hjem, for at komme ned i den...eller en ny kasse. Og kassen skal helst være lige præcis lidt for lille 

En dag havde jeg en lille papirspose med hjem, og den store flippede helt ud og VILLE ned i den, men...der var kun plads til hoved og overkrop...og så lå han der og så fjollet ud, med halvdelen af kroppen inde i posen.

Han er jo hmmm...en anelse korpulent, vores den store, og foleden havde min mand en ny cola-bakke til ham, af dem til dåsecolaer. Juhuuu, stor begejstring, men jeg tror de har lavet bakkerne om, for da han lagde sig op i den sprang siderne, så han endte med at ligge der på et fladt stk pap 

Anmeld

15. oktober 2012

Caroline86

Profilbillede for Caroline86
If you want to step into the future you have to start by leaving the past behind!
SussieThyssen skriver:

Aner det ikke...men det skal de bare.
Mine står nærmest på nakken af hinanden , hvis jeg fx har en rigtig papirspose med hjem, for at komme ned i den...eller en ny kasse. Og kassen skal helst være lige præcis lidt for lille 

En dag havde jeg en lille papirspose med hjem, og den store flippede helt ud og VILLE ned i den, men...der var kun plads til hoved og overkrop...og så lå han der og så fjollet ud, med halvdelen af kroppen inde i posen.

Han er jo hmmm...en anelse korpulent, vores den store, og foleden havde min mand en ny cola-bakke til ham, af dem til dåsecolaer. Juhuuu, stor begejstring, men jeg tror de har lavet bakkerne om, for da han lagde sig op i den sprang siderne, så han endte med at ligge der på et fladt stk pap 

HAHAHAHAHAHA!!!!

Kan lige se det for mig

Anmeld

15. oktober 2012

Camillos

Profilbillede for Camillos
Mor til Emma fra okt 2012 og kommende mor til baby 03/6-2018
SussieThyssen skriver:

Ja, jeg erkender det jeg er cat-adicted.
I dag fik jeg denne her på FB og jeg er ved at knække sammen af grin hvergang jeg ser den.

Jeg synes bare den er så sjov og sød, og kan ikke stå for det der "Poot"

Har I nogle sjove billeder af misser, evt. jeres egne, så kunne vi jo lave lidt skæg med at sætte herlige små tekster på.

Kærligst
Sussie

Jeg har lige lavet lidt med mine egne katte her ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2012

Betina_fra_Als

Laulund87 skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=qXLxM0u1aJw

En klassiker

Hold kæft den er sjov !!

Anmeld

15. oktober 2012

RiUL

.. hmm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2012

SussieThyssen

Camillos skriver:

Jeg har lige lavet lidt med mine egne katte her ...

Eiii det er godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.