En veloverstået NF :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

MoarLK

Så melder jeg mig på banen efter en veloverstået NF :-)

Jeg venter nr. 3 - har 2 dejlige tøser i forvejen, en på 10 og 3.
Bor på nordsjælland sammen med min mand og tøserne.

Har termin d. 22 april og vi glæder os til et forårsbarn.

Er desværre allerede deltidssygmeldt med bækkenløsning og er kun på 25 timer om ugen.

Havde også bækkenløsning med de andre 2, så det kommer bare tidligere og tidligere for hvert gang.

Kvalmen har været rigtig slem denne gang og også været monster træt.

Nogen siger at det kan være, at det bliver en dreng, men jeg tænker at jeg er blevet en del ældre og kroppen er måske ikke på sit bedste.

En dreng vil da være sjovt at have, men vigtigst for os er at det er et sund og rask barn som kommer til verden i april mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Karina84

Tillykke med en god NF, og velkommen til 

Men øv det lyder ikke rart med bækkenløsning allerede 

Jeg har heldigvis sluppet for det i min første graviditet, og har endnu heller ikke set skyggen af den slags smerter 

Anmeld

15. oktober 2012

Tulle83

Stort tillykke med veloverstået NF

Puha, det må ikke være rart med bækkenløsning, og så så tidligt :/ Hvordan kan man selv blive opmærksom på om man har bækkenløsning?

Anmeld

15. oktober 2012

bubba

Velkommen og tillykke med den veloverståede NF :-) 

og wuuhuu vi har terminsdag samme dag :-) 

Anmeld

16. oktober 2012

FF

Velkommen og tillykke med den veloverstået NF 

Anmeld

18. oktober 2012

MoarLK

Tulle83 skriver:

Stort tillykke med veloverstået NF

Puha, det må ikke være rart med bækkenløsning, og så så tidligt :/ Hvordan kan man selv blive opmærksom på om man har bækkenløsning?

Symptomer for bækkenløsning kan være at du har smerter i lænden, kønsbenet og symfysen, balderne, lysken, halebenet, underlivet og langt ned i benene.
Det svarer til en forstuvning af bækkenet, og kan være forskelligt fra person til person.
Så det er noget du i samråd med din læge finder ud af.
Men nu hvor jeg har haft det i alle 3 graviditeter, så ved jeg præcis hvad det er når jeg kan mærke det begynder...

Anmeld

18. oktober 2012

Tulle83

MoarLK skriver:

Symptomer for bækkenløsning kan være at du har smerter i lænden, kønsbenet og symfysen, balderne, lysken, halebenet, underlivet og langt ned i benene.
Det svarer til en forstuvning af bækkenet, og kan være forskelligt fra person til person.
Så det er noget du i samråd med din læge finder ud af.
Men nu hvor jeg har haft det i alle 3 graviditeter, så ved jeg præcis hvad det er når jeg kan mærke det begynder...

Ja okay. jeg har selv problemer med en diskusprolaps som også trækker ned i benet, og har sommetider ondt i lænden, men det stammer højt sansynligt fra diskus.

Men tak fordi du lige nævnte symptomerne. Det er rart lige at holde lidt øje og mærke efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.