Så er der dømt afslapning her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

Charlie

Jeg har lige været til graviditetstjek hos min gynækolog. Normalt er det blot lidt snak og en scanning. Men da jeg har haft to lange plukveer i den sidste uge, nævnte jeg det lige for ham, for jeg blev lidt bekymret over det, da Marcus jo kom lidt før tid. Kun 3 uger, men stadig. Med ham havde jeg nemlig også de der lange og ret kraftige plukveer.
Han ville så lige tjekke, om det havde haft en virkning på min livmoderhals, og det har det, den er lidt forkortet. Stadig lukket, men forkortet, så nu er der dømt afslapning her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

3rollinger

Gid jeg kunne faa saadan en dom ogsaa

Nej, naar man foerst staar i det gider man jo ikke at vaere begraenset i sin udfoldning, men det lyder fristende med lidt afslapning.

Hvor langt er du henne nu?

Knus
Trine

Anmeld

27. maj 2009

Charlie

Hehe  Jeg har ikke så meget imod at skulle slappe af, det er jeg faktisk ret god til  Men som du selv siger, så er det faktisk lidt træls at blive begrænset. Nu er der nul cykling og lange gåture, svømning el. andet, som kan fremkalde plukveer.
Jeg må nok også hellere passe lidt på med rengøringen så  

Jeg er 26+0 idag. Jeg har termin d. 1. sept. og det skulle meget gerne nå at blive et september barn. Jeg vil gerne, at deres fødselsdage ikke kommer alt for tæt på hinanden.

Hvordan har du det? Er du stadig meget træt? HVad med kvalme osv.?

Kram Dorthe

Anmeld

27. maj 2009

Munder

Uha Dorthe, så må du tage en slapper!!!!

Sjovt at du har termin på Andrea's fødselsdag

Anmeld

27. maj 2009

Charlie

Hej Dorte,
ja det er da pudsigt, kunne være lidt skægt, hvis jeg fødte på hendes fødselsdag  Selvom jeg nu også synes, det kunne være sjovt, hvis jeg fødte d. 9., for så ville lillebror få fødselsdag 09.09.09  Men det må tiden vise.

Der skal helt sikkert slappes af nu. Det er faktisk lidt belastende at vide, for hver gang, jeg får en plukve nu, så tænker jeg: "Åh nej, bare det nu ikke forkorter livmoderhalsen endnu mere..."

Men nu vil jeg i seng. Sov rigtig godt.

Kram D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.