Hvad kan man give et ældre par.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Isabella_mor

Hej babydamer  

Min far oh hans kæreste begge 62 år, skal giftes på lørdag. 

Og vi er helt idéforladt mht bryllupsgave til dem. Jeg er ikke kreativ hvad det angår. Så hvad kan vi give et ældre nygift ægtepar.?? 

Vi har to muligheder enten at selv købe noget eller at gå sammen med min søster og hendes kæreste.. Så prisen må max være 1000 kroner ca. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Miss Kat

I den alder har de jo alt....

Du er ikke kreativt anlagt, skriver du, så det er vel heller ikke i den retning, du ønsker forslag.

Hvad med at give dem en eller anden form for oplevelse? Et gavekort på en tur ét eller andet sted hen sammen jer? Altså gøre det sociale aspekt det vigtige i gaven. En sommerhustur ville være fedt, men det er jo ret dyrt...

Anmeld

14. oktober 2012

Isabella_mor

Miss Kat skriver:

I den alder har de jo alt....

Du er ikke kreativt anlagt, skriver du, så det er vel heller ikke i den retning, du ønsker forslag.

Hvad med at give dem en eller anden form for oplevelse? Et gavekort på en tur ét eller andet sted hen sammen jer? Altså gøre det sociale aspekt det vigtige i gaven. En sommerhustur ville være fedt, men det er jo ret dyrt...

LæS evt mit svar til baggøe.

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Kat

Hov, jeg kan se, dit indlæg er blevet oprettet hele to gange, og en anden har foreslået oplevelser i den anden tråd, hvilket du forklarede var en dårlig idé pga. din fars helbred.

Se venligst bort fra mit forslag så.

Anmeld

14. oktober 2012

Isabella_mor

Ja jeg opdagede det lige jeg lukker denne

Anmeld

14. oktober 2012

tarkoflen

Isabella_mor skriver:

Hej babydamer  

Min far oh hans kæreste begge 62 år, skal giftes på lørdag. 

Og vi er helt idéforladt mht bryllupsgave til dem. Jeg er ikke kreativ hvad det angår. Så hvad kan vi give et ældre nygift ægtepar.?? 

Vi har to muligheder enten at selv købe noget eller at gå sammen med min søster og hendes kæreste.. Så prisen må max være 1000 kroner ca. 

Jeg ville give en fed oplevelse

Jeg tænker et ophold på en kro, en tur i teateret eller lignende eller hvis de er til lækker mad, så en tur ud og spise noget rigtig lækkert!

Vi har fået to overnatninger, morgenmad x 2 og en lækker menu den ene aften for 1500 kr. på take offer og der er tit gode tilbud derinde og de er ret billige... Jeg fik et gavekort af min kæreste dertil og vi kom afsted på ovenstående og det var så fedt

Anmeld

14. oktober 2012

Isabella_mor

tarkoflen skriver:

Jeg ville give en fed oplevelse

Jeg tænker et ophold på en kro, en tur i teateret eller lignende eller hvis de er til lækker mad, så en tur ud og spise noget rigtig lækkert!

Vi har fået to overnatninger, morgenmad x 2 og en lækker menu den ene aften for 1500 kr. på take offer og der er tit gode tilbud derinde og de er ret billige... Jeg fik et gavekort af min kæreste dertil og vi kom afsted på ovenstående og det var så fedt

Jeg bruger den anden tråd men jeg vil lige prøve at tjekke det ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.