Sandradee82 skriver:
Hejsa..
Søger nogen som har været i samme situation som os... jeg blev gravid ved IUI-D den 9 Marts.. alt gik fint og graviditeten var rigtig nem.
Til misdannelses scanningen den 11 Juli kunne de ikke finde lillehjernen.. vi blev sendt videre til OUH hvor de fandt ud af at babyen havde en svær rygmarvsbrok.. vi tog valget at få en abort, da vi ikke mente at det var et liv værdigt for sådan et barn.
Den 16 juli fødte vi vores lille pige - det er dybt uretfærdigt at føde et barn uden at få det med det hjem... ville ikke ønske det for min værste fjende..
Er der nogen derude som har været i samme situation... ?
og evt blevet gravid igen uden komplikationer...
Mange hilsner fra mig
Jeg vil ikke gå forbi uden at give jer et knus. 
Det er så uretfærdigt at få et barn, der ikke kan leve livet bare rimeligt normalt.
Jeg fik 3 inden min ældste datter, de to første var dødfødte og den 3 levede i 2 timer. Alle var de stort set uden hjerner, så det er hårdt, men alligevel er det heller ikke noget man skal byde et barn at gå igennem, ikke når det er SÅ slemt.
Men dengang, var man slet ikke så langt fremme, rent teknologisk, så man kunne finde ud af det i rimelig tid, så man kunne nå at få et valg. Her valgte naturen så at løse det, kan man sige.
Alligevel tror jeg I har valgt det bedste, for jeres lille stjerne, det var ikke noget liv at byde barnet. 

Jeg håber, at I snart igen, vil få en glædelig nyhed, og at det denne gang vil gå helt som det skal.
1000 varme tanker

Kærligst
Sussie
Anmeld