Abort efter MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.698 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Sandradee82

Hejsa..

Søger nogen som har været i samme situation som os... jeg blev gravid ved IUI-D den 9 Marts.. alt gik fint og graviditeten var rigtig nem.

Til misdannelses scanningen den 11 Juli kunne de ikke finde lillehjernen.. vi blev sendt videre til OUH hvor de fandt ud af at babyen havde en svær rygmarvsbrok.. vi tog valget at få en abort, da vi ikke mente at det var et liv værdigt for sådan et barn.

Den 16 juli fødte vi vores lille pige - det er dybt uretfærdigt at føde et barn uden at få det med det hjem... ville ikke ønske det for min værste fjende..

Er der nogen derude som har været i samme situation... ?

og evt blevet gravid igen uden komplikationer...

Mange hilsner fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

SussieThyssen

Sandradee82 skriver:

Hejsa..

Søger nogen som har været i samme situation som os... jeg blev gravid ved IUI-D den 9 Marts.. alt gik fint og graviditeten var rigtig nem.

Til misdannelses scanningen den 11 Juli kunne de ikke finde lillehjernen.. vi blev sendt videre til OUH hvor de fandt ud af at babyen havde en svær rygmarvsbrok.. vi tog valget at få en abort, da vi ikke mente at det var et liv værdigt for sådan et barn.

Den 16 juli fødte vi vores lille pige - det er dybt uretfærdigt at føde et barn uden at få det med det hjem... ville ikke ønske det for min værste fjende..

Mange hilsner fra mig

Jeg vil ikke gå forbi uden at give jer et knus.

Det er så uretfærdigt at få et barn, der ikke kan leve livet bare rimeligt normalt.
Jeg fik 3 inden min ældste datter, de to første var dødfødte og den 3 levede i 2 timer. Alle var de stort set uden hjerner, så det er hårdt, men alligevel er det heller ikke noget man skal byde et barn at gå igennem, ikke når det er SÅ slemt.
Men dengang, var man slet ikke så langt fremme, rent teknologisk, så man kunne finde ud af det i rimelig tid, så man kunne nå at få et valg. Her valgte naturen så at løse det, kan man sige.

Alligevel tror jeg I har valgt det bedste, for jeres lille stjerne, det var ikke noget liv at byde barnet. 

Jeg håber, at I snart igen, vil få en glædelig nyhed, og at det denne gang vil gå helt som det skal.
1000 varme tanker

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. oktober 2012

LMX

Sandradee82 skriver:

Hejsa..

Mange hilsner fra mig

Årh.. Har ikke prøvet noget lignende men ville lige vise min medfølelse og give et stort

Anmeld

14. oktober 2012

Princesspigen

Sandradee82 skriver:

Hejsa..

Mange hilsner fra mig

jeg har ikke været i din situration, så først et  til jer..

men skriver fordi min søster prøvede noget alla det samme..

hun blev hurtigt gravid men fandt ud af til mdén at den lille dreng havde voldsom hjertefejl og skulle opereres mindst 3 gange inden for 1 år, så hun tog det svære valg med en sen abort..

han sku havde været født i oktober 2009..

i oktober 2010 fødte hun en sund og rask lille pige som den dag idag lever på bedste vis  

håber snart at jeres ønske bliver opfyldt og i får jeres ønskede barn, der er ingen der fortjæner det i har været igennem!

Anmeld

14. oktober 2012

babymus77

Har ikke prøvet det men kender en der har!!! Allerede 4 mdr efter var hun gravid igen og har i dag en skøn lille dreng på 8 mdr!!! Sender dig et stort knus

Anmeld

14. oktober 2012

MorDk

Ville ikke gå igen uden et kraaaam

Anmeld

14. oktober 2012

Babydrøm

Har ikke prøvet det, men ville lige sende jer et  

Anmeld

14. oktober 2012

Sandradee82

Tusind tak alle sammen for de søde ord

Vi går og overvejer om vi skal bruge den samme donor igen... men min gynækolog siger at det hverken er noget genetisk eller arveligt...

arrgghh... hvad skal man gøre.. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.