Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hihi vores kat hedder Karen Så det dur nok ikke
Hihi vores kat hedder Karen Så det dur nok ikke
Ej hvor sejt, med katten karen!! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Da vi ventede thea, havde vi 2 navne i spil. Det ene var thea og det andet Andrea. Så jeg syntes thea! Vi har også en alberte, det ku også passe sammen med Andrea Vh stine
Da vi ventede thea, havde vi 2 navne i spil. Det ene var thea og det andet Andrea. Så jeg syntes thea! Vi har også en alberte, det ku også passe sammen med Andrea Vh stine
Thea er også super fint! Det kunne jeg sagtens finde på. Tror lige jeg lufter den for min bedre halvdel
StineW79 skriver: Ej hvor sejt, med katten karen!! Vh stine
Ja hun er så sød
Anonym skriver: Åh jeg elsker også Alma, men manden synes det lyder som en gammel dame
Åh jeg elsker også Alma, men manden synes det lyder som en gammel dame
Det er bare så sødt det navn.
Men ja kender det godt når manden sir sådan.
Hvad har han selv af forslag?
Anonym skriver: Vil i også hjælpe mig med et pigenavn? Vi har Andrea og skal have en pige mere. Men hvad skal hun hedde? Hvilket navn synes i passer godt sammen med Andrea?
Vil i også hjælpe mig med et pigenavn?
Vi har Andrea og skal have en pige mere. Men hvad skal hun hedde? Hvilket navn synes i passer godt sammen med Andrea?
hmm Dina
Francisca skriver: Det er bare så sødt det navn. Men ja kender det godt når manden sir sådan. Hvad har han selv af forslag?
Det er træls når de er sådan! Jamen han kan godt lide Emma og Maja. Synes bare det er lidt kedeligt
Andrea og
Merle
Celina
Natalie
Naja/Naya
Sofie
Ida
Emma
Laura
Michelle
Isabelle/Isabella
Karoline
Anonym skriver: Det er træls når de er sådan! Jamen han kan godt lide Emma og Maja. Synes bare det er lidt kedeligt
ja de er lidt kedelige
hva med alba? det minder om alma men er ihvertfaldet ikke gammel kone navn som din mand sir
Aya
Beate
Cecilia
Clara
Caroline
Dicte
Emily
Emilia
Elvira
Eleonora
Freja
Frederikke
Hannah
Josefine
Johanne/Johanna
karla
Lucia
Malucca
Malou
Nikoline
Norah
olivia
petrea
filippa
simone
stella
sophia
thilde
victoria
wilma
Mamalou skriver: Alberte
Alberte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128