Tror i at jeg er gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

christina mogensen

Hej piger.. 

Nu skal i høre.. Da jeg var 4+0 testede jeg svagt positiv.. 4+3 havde jeg lidt brunt udflåd og dagen efter 4+4 tog jeg til en tidlig scanning som ikke viste noget andet end en evt opklaring på graviditet eller SA!! Har siden pletblødt en lille smule ikke haft ondt eller mens ligende menstruation.. Har testet flere gange og testet er ikke blevet tydligere.. Testede så her til aftes, havde lige tisset da jeg efter en halv time tænkte ej jeg prøver lige.. Og der var stregen lige så tydelig som kontrolstregen, det har den aldrig været.. Hvad tror i? Og hvad ville i gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Sahara82

christina mogensen skriver:

Hej piger.. 

Nu skal i høre.. Da jeg var 4+0 testede jeg svagt positiv.. 4+3 havde jeg lidt brunt udflåd og dagen efter 4+4 tog jeg til en tidlig scanning som ikke viste noget andet end en evt opklaring på graviditet eller SA!! Har siden pletblødt en lille smule ikke haft ondt eller mens ligende menstruation.. Har testet flere gange og testet er ikke blevet tydligere.. Testede så her til aftes, havde lige tisset da jeg efter en halv time tænkte ej jeg prøver lige.. Og der var stregen lige så tydelig som kontrolstregen, det har den aldrig været.. Hvad tror i? Og hvad ville i gøre? 

Hvis jeg var dig ville jeg måske se tiden lidt an. Hvis du småbløder lidt kan man jo ikke afvise en s.a. og særligt når det stadig er så tidligt. Dog er der også mange der bløder lidt i starten fordi det er det tidspunkt de ellers skulle have deres mens.  

Hvis blødningen går i sig selv og du stadig tester positiv ville jeg gå til lægen og få taget nogle blodprøver for at se om hcg tallet er steget som det skal.

Men først og fremmest ville jeg (selvom jeg ved det er svært - næsten umuligt) forsøge at slå kold vand i blodet og se tiden an.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.