christina mogensen skriver:
Hej piger..
Nu skal i høre.. Da jeg var 4+0 testede jeg svagt positiv.. 4+3 havde jeg lidt brunt udflåd og dagen efter 4+4 tog jeg til en tidlig scanning som ikke viste noget andet end en evt opklaring på graviditet eller SA!! Har siden pletblødt en lille smule ikke haft ondt eller mens ligende menstruation.. Har testet flere gange og testet er ikke blevet tydligere.. Testede så her til aftes, havde lige tisset da jeg efter en halv time tænkte ej jeg prøver lige.. Og der var stregen lige så tydelig som kontrolstregen, det har den aldrig været.. Hvad tror i? Og hvad ville i gøre?
Altså hvis du bliver ved med at teste positiv, så vil jeg da umiddelbart sige, at den er der ind til det modsatte er bevist..
det er ikke sikkert du er i 5. uge selvom din cyklus siger sådan

det kommer jo an på hvor længe ægget har været om at sætte sig fast. derfor er det heller ikke et krav at det skal kunne ses på en skanninng.
kan se det er længe siden du har skrevet indlægget, men desværre uden respons, så kan ikke rigtig råde dig til noget.. men du må da meget gerne lige skrive en update
MVH
Anmeld