2 år... Laaange nætter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

janne1986

Har en datter på 2 som bare er så let at putte... Hun sover i løbet af 10-20 min... Hun ligger selv og falder i søvn... Derefter vågner hun tit 3-4 gange om aftenen og er ked af det.. Typisk sidder hun op...

I løbet af natten render jeg alt imellem 3-15 gange.. Hun vågner og er ked af det... 

Nogen gange ved jeg at hun drømmer, da hun kan ligge og sigespin søster s navn eller kalde på mig mens hun ligger og sover... 

Rørte hendes øre. Her til aften, da jeg gjorde det rettede hun sig helt op... Som om det var ubehageligt... 

Jeg har tit haft hende til lægen fordi hun har taget sig til øret, været ked osv. 

Er bare så træt af og rende så mange gange om natten og synes det er synd for hende... 

Nogle af jer der har prøvet lignende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

CarinaSB

janne1986 skriver:

Har en datter på 2 som bare er så let at putte... Hun sover i løbet af 10-20 min... Hun ligger selv og falder i søvn... Derefter vågner hun tit 3-4 gange om aftenen og er ked af det.. Typisk sidder hun op...

I løbet af natten render jeg alt imellem 3-15 gange.. Hun vågner og er ked af det... 

Nogen gange ved jeg at hun drømmer, da hun kan ligge og sigespin søster s navn eller kalde på mig mens hun ligger og sover... 

Rørte hendes øre. Her til aften, da jeg gjorde det rettede hun sig helt op... Som om det var ubehageligt... 

Jeg har tit haft hende til lægen fordi hun har taget sig til øret, været ked osv. 

Er bare så træt af og rende så mange gange om natten og synes det er synd for hende... 

Nogle af jer der har prøvet lignende??

det kan være du evt skal have tjekket hendes øre .. 

Anmeld

14. oktober 2012

Sundahl88

min datter er snart 4 og jeg har også rendt mange gange.

jeg har stadig ikke et barn som sover igennem.

ofte skal jeg putte hende igen midt om natten eller hun er ked af det eller tørstig.

Kan godt forstå det er træls at få afbrudt sin søvn. min datter er selv ørebarn. jeg er altid taget til en ørelæge da en almindelig læge ikke er så gode til at se om der er noget galt og de har ikke altid det rette udstyr.

Håber du finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.