Anbefal en autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

K&S

annec skriver:

Så ingen negative ting?

Den er super nem at montere og spænde barnet fast

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Pige2009

annec skriver:

Super dejligt har den ligge funktion?

Ja, der er et håndtag, sinkian trækkes ud, hvorved ryglænet kommer i skrå position

Anmeld

14. oktober 2012

annec

Baagøe skriver:

Ja, der er et håndtag, sinkian trækkes ud, hvorved ryglænet kommer i skrå position

Lyder godt. Den vil jeg ned at prøve :-)

Anmeld

14. oktober 2012

MissTas

annec skriver:

Lyder godt. Den vil jeg ned at prøve :-)

den er endda på tilbud lige nu i ønskebørn til 1399 vi har selv lige investeret i den til når Annastacia skal bruge den om et par måneder

Anmeld

14. oktober 2012

K&S

MissTas skriver:

den er endda på tilbud lige nu i ønskebørn til 1399 vi har selv lige investeret i den til når Annastacia skal bruge den om et par måneder

Den kan også fåes på babygear.dk til 1348 kr. 

Anmeld

14. oktober 2012

MissTas

K&S skriver:

Den kan også fåes på babygear.dk til 1348 kr. 

billigt..

Anmeld

14. oktober 2012

Maja88

vi har en maxi cosi axiss.. den har både sidde og ligge funktion.. og så kan den drejes om mod døren,så det er meget nemmere at få dem i stolen

Anmeld

14. oktober 2012

L&V

annec skriver:

Jeg vil have ny autostol til bassen, da jeg ikke føler at han sidder ordentlig i den vi har nu.

Har kikket på Recaro young sport. Men hvilken en vil i anbefale? Fra 9 kilo af

Den ville jeg ALDRIG købe den er testet utrolig dårligt i forhold til andre stole i den vægt klasse.. Vi har en rømer trafix med isofix den er dyr men os bare super lækker med gode detaljer... Jeg ville i hvert fald købe en 9-18 kg i enten rømer eller cybex

Anmeld

14. oktober 2012

Maja_4000

Vi har en Römer King Plus:

Vi er rigtig glade for den ! Vores er så ikke med iofix da vi ikke har mulighed for det ..

Anmeld

14. oktober 2012

Autostol.dk

Så ingen negative ting?

Ikke udover at den ikke er testet særlig godt..... Mange er glade for den og har gode erfaringer med den - men sikkerheds mæssigt er den ikke særlig god. Tjek selv http://www.autostol.dk/test-af-autostole/

Jeg vil anbefale jer at se på andre modeller og skal det være fra 9 kg skal det være dem med mavepude - http://www.autostol.dk/autostol-ca-9-mdr-til-12-ar-eller-9-36-kg/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.