massagepude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

SaNiNa

Hej tøser.

Jeg har såan en massagepude som man ligger på og så kan man indstille den til hvor på kroppen den skal masseger...

men jeg er ikke helt sikker på om det er nogen god ide at bruge den nu når jeg har veer...

er der ikke en af jer som ved lidt om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Pia

Du må ikke bruge den nu..
faktisk må man slet ikke bruge massage stole, madresser osv når man er gravid..
Vi fik den skønneste massage stol nede på mit arbejde, men en læge og en fys fortalte mg, at jeg ikke måtte bruge den..
Det er for voldsomt for kroppen..
Det skal være af en professionle massør man får massage mens man er gravid, hvis man skal have det..

Men kan sagtens forstå at du har lyst til og bruge den nu..

Håber de veer snart bliver ordenltig så den lille kommer ud..

Her sidder jeg selvog venter på at mine veer gider gå igang..
Har haft ret mange plukveer de sidste par dage, men ikke noget der bliver til mere..

Kh Pia..

Anmeld

27. maj 2009

SaNiNa

Har slet kke brugt den under graviditeten, men har bare sådan lyst til massage lige nu. I håb om det kunne hjælpe lidt på smerterne i lænden og op i ryggen.
kæresten er vist ved at have lidt ondt i fingerne

Anmeld

27. maj 2009

Pia

Prøve og tage et varmt bad eller ligge dig på nogle håndklæder i har varmet lidt op..
Og selvom det er nok så træls en fødegang du er knytte til, så kontakt evt dem igen og så sig at nu kan du altså ikke klare det her mere.. Nu må de sku gøre noget for dig..

Knus Pia..

Anmeld

27. maj 2009

SaNiNa

Pia skriver:

Prøve og tage et varmt bad eller ligge dig på nogle håndklæder i har varmet lidt op..
Og selvom det er nok så træls en fødegang du er knytte til, så kontakt evt dem igen og så sig at nu kan du altså ikke klare det her mere.. Nu må de sku gøre noget for dig..

Knus Pia..

uuuh et varmt bad ville være guld værd men her er desværre ikke rigtig noget varmt vand før i aften når hele ejendommen hare været i bad til morgen...

tror ikke jeg vil kontatkte fødegangen lige nu for kan jo godt holde det ud og gider dem bare ikke før det virkelig er nødvendig..

Tror jeg har det bedst her hjemme end at skulle ligge derude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.