Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælger Kaj og Andrea (hånddukker), da Laura ikke leger med dem mere
Stand: god men brugt
Pris: 160.- (80.- pr. stk.)
Pris hos mig: 75.- incl. porto
Afhentning eller mødes Kgs. Lyngby: 50.-
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Sælger Kaj og Andrea (hånddukker), da Laura ikke leger med dem mere Stand: god men brugt Pris: 160.- (80.- pr. stk.) Pris hos mig: 75.- incl. porto Afhentning eller mødes Kgs. Lyngby: 50.-
Hvor brugte er de, altså er de meget nusset? og kan de vaskes? og er det for begge eller for en enkelt?
Alexander&Lærke skriver: Hvor brugte er de, altså er de meget nusset? og kan de vaskes? og er det for begge eller for en enkelt?
De er meget lidt brugt (har egentlig bare lagt sammen med de andre bamser i bamse-nettet) Synes de var lidt fra da vi købte dem (var de alle i butikken), men ellers er de i fin stand..
Det er en samlet pris
Nadia&Daniel skriver: De er meget lidt brugt (har egentlig bare lagt sammen med de andre bamser i bamse-nettet) Synes de var lidt fra da vi købte dem (var de alle i butikken), men ellers er de i fin stand.. Det er en samlet pris
ok, ja jeg tror godt jeg ved hvad du mener syntes nemlig også de ser lidt "brugte ud" nusset når man ser dem i butikken... Så altså 75 ink for dem begge, det tror jeg godt min søn vil købe til hans lillesøster i julegave....
Alexander&Lærke skriver: ok, ja jeg tror godt jeg ved hvad du mener syntes nemlig også de ser lidt "brugte ud" nusset når man ser dem i butikken... Så altså 75 ink for dem begge, det tror jeg godt min søn vil købe til hans lillesøster i julegave....
Det er 75.- incl. porto (sendes som b-post) for begge - og så sørger jeg for en god æske til Deres rejse
Nadia&Daniel skriver: Det er 75.- incl. porto (sendes som b-post) for begge - og så sørger jeg for en god æske til Deres rejse
Jep det taget Alexander, mor betaler, hehe... Og du skal bare sende dem på billigste måde så du også tjener lidt på dem..... Sender du mig nogle oplysninger om hvor jeg kan overføre til...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128