Så er jeg gået på barsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Lullaby

Synes godt nok at det er underligt at jeg først skal være tilbage på arbejdet til august næste år.  Kommer til at savne mine kolleger. Så er nok nødt til at droppe forbi engang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Astrid P

Ohh, yes... Jeg går også snart fra!
Vi har efterårsferie på skolen i den kommende uge, så har jeg lige 2 dages arbejde derefter, og så hedder det barsel - HERLIGT. Jeg kan godt mærke, at det begynder at blive tungt og trættende at være gravid, så nu glæder jeg mig virkelig til at holde fri. Først er der dog lige lidt arbejde med at lave overleveringer til mine vikarer, men det er faktisk også lidt hyggeligt...

Anmeld

14. oktober 2012

Lullaby

Astrid P skriver:

Ohh, yes... Jeg går også snart fra!
Vi har efterårsferie på skolen i den kommende uge, så har jeg lige 2 dages arbejde derefter, og så hedder det barsel - HERLIGT. Jeg kan godt mærke, at det begynder at blive tungt og trættende at være gravid, så nu glæder jeg mig virkelig til at holde fri. Først er der dog lige lidt arbejde med at lave overleveringer til mine vikarer, men det er faktisk også lidt hyggeligt...

Jeg gik fra her lige før efterårsferien. Har overleveret til min barselsvikar  Arbejder nemlig også som lærer

Anmeld

14. oktober 2012

DreamChild

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men jeg er selv førstegangs gravid så ved ikke så meget om det.

Men du er lige gået på barsel, og det jeg undre mig over er at du skal føde i december. Jeg troede man gik på barsel en måned før termin?

Anmeld

14. oktober 2012

Lullaby

DreamChild skriver:

Nu spørger jeg måske lidt dumt, men jeg er selv førstegangs gravid så ved ikke så meget om det.

Men du er lige gået på barsel, og det jeg undre mig over er at du skal føde i december. Jeg troede man gik på barsel en måned før termin?

Ikke når man er offentlig ansat. Så er det 8 uger før

Anmeld

14. oktober 2012

Astrid P

Jeg er så ansat på en efterskole, så ifølge vores overenskomst er det 6 uger før... Det er nu ok, de sidste par uger har været meget rolige for mit vedkommende

Anmeld

14. oktober 2012

DreamChild

Lullaby skriver:

Ikke når man er offentlig ansat. Så er det 8 uger før

Nå okay, så kan jeg bedre forstå det.
Tak for svar, ville ønske jeg også kunne gå på barsel nu, men der er lige 5 uger tilbage

Anmeld

14. oktober 2012

Miss BananaHammock

Åhhvor jeg kender det. Er blevet sygemeldt 2mdr. før barsel, dvs. jeg ender med at være gået fra 3 mdr. før termin og jeg skal først tilbage om over et år så.... er bange for at jeg har glemt alt om hvordan man arbejder til den tid

Hvad skal du bruge din barsel på?

Anmeld

14. oktober 2012

Lullaby

Miss BananaHammock skriver:

Åhhvor jeg kender det. Er blevet sygemeldt 2mdr. før barsel, dvs. jeg ender med at være gået fra 3 mdr. før termin og jeg skal først tilbage om over et år så.... er bange for at jeg har glemt alt om hvordan man arbejder til den tid

Hvad skal du bruge din barsel på?

De her 8 uger inden hun kommer skal jeg rykke rundt på værelserne. De 2 store skal have værelse sammen så der skal sættes hylder osv op. Udover det skal jeg sy et patchwork-tæppe til barnevognen. Bagefter har jeg desværre kun 8 mdr fordi manden insisterer på at han også vil have barsel med hende så han tager de sidste 4.   Hvad med dig? Hvad skal du bedrive din barsel med?

Anmeld

17. oktober 2012

Camilla30

Ihhhh det er dejligt! Jeg havde sidste dag på job i går, det er så fedt.

Ha' en rigtig dejlig barsel og nyd det - både før og efter baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.