Stor el. mellem model i pusletaske fra Gaia & Ko??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2008

Tullebobs

Jeg tror faktisk osse ved nærmere eftertanke, at jeg ville vælge en stor Oilily taske (weekend model), og bruge den istedet for. De er så flotte, men godt nok lidt tøsede - men pyt for det er jeg osse:))

De ser rummelige ud, og der er lommer uden på og indeni, og så er det lynlås i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Astrid P

Anne KG skriver:

jeg har en gaia & Ko taske og jeg er SÅ træt af den.. det er den model med magnet i toppen. Den kan bare aldrig lukkes og der er ikke plads til en skid i den...
Øv, penge ud af vinduet

Skynd dig da at sætte den til salg på trendsales... De går som varmt brød derinde, og så kan du købe dig en anden en som du bliver mere glad for!

Astrid

Anmeld

13. marts 2008

Astrid P skriver:

Anne KG skriver:

jeg har en gaia & Ko taske og jeg er SÅ træt af den.. det er den model med magnet i toppen. Den kan bare aldrig lukkes og der er ikke plads til en skid i den...
Øv, penge ud af vinduet

Skynd dig da at sætte den til salg på trendsales... De går som varmt brød derinde, og så kan du købe dig en anden en som du bliver mere glad for!

Astrid

tak for fiffet.. det tror jeg at jeg vil gøre :-)

Anmeld

13. marts 2008

Susan1978

jeg har en katvig pusletaske... eller det blir den brugt til..

der er sådan et underlag til..

Den er dejlig stor og rummelig og jeg har aldrig været udtilfreds på nogen måde..

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&i d=8223191&forum=133&road=sort_gallery&search=pusle taske&sort=ID%20DESC&status=7

min er bare i æbleprint.

Anmeld

14. marts 2008

Balderson

Hej Alle

Tak for jeres svar :)

Det ser vidst ud til at jeg skal prøve at sælge min "mellem" størrelse fra Gaia & Ko (fået i gave)

og så prøve at finde en ny inden jeg skal føde :)

Dejligt at der lige var andre der vidste noget om emnet ;)

Mvh

Anmeld

28. marts 2008

Sørensen

Nike har også lavet nogle flotte weekend tasker, overvejer selv at købe sådan en, efter at jeg er kommet væk fra Gaia & Ko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.