Overspringshandlinger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

LauraLW

Så tøser... NU skal den artikel simpelthen laves færdig. Har oversprungshandlet (???) en del de sidste par dage, og nu går den bare ikke længere...

Tilgengæld er der gjort rent, ting er båret på loftet, storskrald (som har stået bag et skab i 1 år) er båret ned, hele garderoben er afprøvet og sorteret, fik byttet tøj i h&m, sat nye knager op på badeværelset, der bliver vasket op som aldrig før, og overvejer nu hvad det næste skal være.... NEJ NEJ NEJ, må ikke! men...

Hvad er jeres bedste overspringshandlinger? Sæt igang!

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg vasker tøj..har lige taget mig selv i at vaske den samme trøje 2 gange
og sex.. det er altså fristende at putte med når manden ligger i sengen, i stedet for at skrive den dumme opgave her.. er heldigvis snart færdig!

Anmeld

27. maj 2009

saxa

LauraLW skriver:

Så tøser... NU skal den artikel simpelthen laves færdig. Har oversprungshandlet (???) en del de sidste par dage, og nu går den bare ikke længere...

Tilgengæld er der gjort rent, ting er båret på loftet, storskrald (som har stået bag et skab i 1 år) er båret ned, hele garderoben er afprøvet og sorteret, fik byttet tøj i h&m, sat nye knager op på badeværelset, der bliver vasket op som aldrig før, og overvejer nu hvad det næste skal være.... NEJ NEJ NEJ, må ikke! men...

Hvad er jeres bedste overspringshandlinger? Sæt igang!

Laura

Nøjagtigt det samme som dig.. Og jeg er GOD til det Rengøring, vaske tøj, prøve tøj, sortere tøj, shoppe, osv osv..
Skal selv til at skrive opgave med start fra i morgen og en uge frem. Og de såkaldte overspringshandlinger, må bare ikke udføres i den periode.. Ihvertfald ikke alt for mange..

Anmeld

27. maj 2009

LauraLW

saxi skriver:

Nøjagtigt det samme som dig.. Og jeg er GOD til det Rengøring, vaske tøj, prøve tøj, sortere tøj, shoppe, osv osv..
Skal selv til at skrive opgave med start fra i morgen og en uge frem. Og de såkaldte overspringshandlinger, må bare ikke udføres i den periode.. Ihvertfald ikke alt for mange..

Måske man skal tillade sig selv en vis kvote? På mange områder hjælper det også lidt på processen, da man ikke sidder og stirrer på skærmen, men får lejlighed til at tænke og få gode ideer... men der må jo være grænser! - Siger kvinden der nu går igang med at bage boller..... lærer det aldrig!

Anmeld

27. maj 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

Jeg vasker tøj..har lige taget mig selv i at vaske den samme trøje 2 gange
og sex.. det er altså fristende at putte med når manden ligger i sengen, i stedet for at skrive den dumme opgave her.. er heldigvis snart færdig!

Åh hvor er det dog smukt! Hvis jeg havde haft en vaskemaskine så kan jeg love dig for at alt blev vasket HELE tiden i disse dage... men jeg kan jo deriomd gå ind og sortere vasketøjet, så det er klar til den helt store vaske-dag i weekenden...jeg mener... det SKAL jo gøres ik!?

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Åh hvor er det dog smukt! Hvis jeg havde haft en vaskemaskine så kan jeg love dig for at alt blev vasket HELE tiden i disse dage... men jeg kan jo deriomd gå ind og sortere vasketøjet, så det er klar til den helt store vaske-dag i weekenden...jeg mener... det SKAL jo gøres ik!?

DET skal det... man kan jo ikke bare lade vasketøj ligge usorteret!!!
hæhæ

Anmeld

27. maj 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

DET skal det... man kan jo ikke bare lade vasketøj ligge usorteret!!!
hæhæ

NEJ det mener jeg betemt ikke man kan! - Så ville jeg vel nærmest blive stemplet som en dårlig husmor... den går altså ikke!

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

LauraLW skriver:

NEJ det mener jeg betemt ikke man kan! - Så ville jeg vel nærmest blive stemplet som en dårlig husmor... den går altså ikke!

haha..nu giver du dig selv en halv time hvor du sorterer vasketøj, og så går du igang med at skrive lidt..!!
Se, jeg er snart færdig med min opgave, og det er på trods af alle mine overspringshandlinger!
YOU CAN DO IT!!!!!!!!!!!!!
hæhæ

Anmeld

27. maj 2009

LauraLW

oooooooookey.... skal nok!

Caroline86 skriver:

haha..nu giver du dig selv en halv time hvor du sorterer vasketøj, og så går du igang med at skrive lidt..!!
Se, jeg er snart færdig med min opgave, og det er på trods af alle mine overspringshandlinger!
YOU CAN DO IT!!!!!!!!!!!!!
hæhæ

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

baby.dk hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.