Anbefaling af butik i Viborg :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Nettemor

Hej Piger.

Ja jeg vil da lige anbefale en lille butik i Viborg som sælger børnetøj. Den ligger i graverne (busgaden) overfor Seeds. Kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder men det er noget med kids fashion.

Vi skal til sølvbryllupsfest idag og har i den anledning købt et jakkesæt til Sebastian. Det fandt vi inde hos hende. Bukser, skjorte, vest, jakke og slips. Til 400 kr Og det er bare super fint. Det virker som god kvalitet og I kan tro Sebastian er stolt. Han GLÆDER sig til at skulle have det på idag til fest

fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Muhmi

Hihi.. det er godt du kan huske hvad det er du vil anbefale Hihi

Ej det lyder rigtig godt, er det generalt billigt inde hos dem og sælger de andet end jakkesæt og festtøj?

Anmeld

13. oktober 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Hihi.. det er godt du kan huske hvad det er du vil anbefale Hihi

Ej det lyder rigtig godt, er det generalt billigt inde hos dem og sælger de andet end jakkesæt og festtøj?

Hehe ja men kunne da huske beliggenheden

Ja de havde alt muligt. Søde trøjer og bukser. Også milli bukser (dog havde hun kun hjemme i str 4 lige nu) De har også fine sko også..

Og hun reparerer tøj og ligger op osv

Anmeld

13. oktober 2012

LilleLene

Nettemor skriver:

Hej Piger.

Ja jeg vil da lige anbefale en lille butik i Viborg som sælger børnetøj. Den ligger i graverne (busgaden) overfor Seeds. Kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder men det er noget med kids fashion.

Vi skal til sølvbryllupsfest idag og har i den anledning købt et jakkesæt til Sebastian. Det fandt vi inde hos hende. Bukser, skjorte, vest, jakke og slips. Til 400 kr Og det er bare super fint. Det virker som god kvalitet og I kan tro Sebastian er stolt. Han GLÆDER sig til at skulle have det på idag til fest

fra mig

hvor små størrelser har de ?

Anmeld

13. oktober 2012

Nettemor

LilleLene skriver:

hvor små størrelser har de ?

I hvert fald ned til 1 år

Anmeld

13. oktober 2012

LilleLene

Nettemor skriver:

I hvert fald ned til 1 år

øv, de har bare så fint tøj, og kunne godt bruge noget til min søn på 4 mdr

Vi skal til barnedåb på næste søndag nemlig, og kan bare ikke finde noget pænt i baby størrelser for tiden

Det kommer nok først frem til jul

Anmeld

13. oktober 2012

Nettemor

LilleLene skriver:

øv, de har bare så fint tøj, og kunne godt bruge noget til min søn på 4 mdr

Vi skal til barnedåb på næste søndag nemlig, og kan bare ikke finde noget pænt i baby størrelser for tiden

Det kommer nok først frem til jul

Ja det kan jeg godt se. Synes da du skal gå ind og se.. Kan jo være de har. Og ellers har de nogle gange haft noget i Hm..

Anmeld

13. oktober 2012

LilleLene

Nettemor skriver:

Ja det kan jeg godt se. Synes da du skal gå ind og se.. Kan jo være de har. Og ellers har de nogle gange haft noget i Hm..

kunne være man skulle stikke hovdet ned

Anmeld

13. oktober 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Hehe ja men kunne da huske beliggenheden

Ja de havde alt muligt. Søde trøjer og bukser. Også milli bukser (dog havde hun kun hjemme i str 4 lige nu) De har også fine sko også..

Og hun reparerer tøj og ligger op osv

Fedt, det kunne da godt være man skulle overveje et lille visit næste gang man kommer til Viborg

Anmeld

13. oktober 2012

Benjamins'mor

Har godt set den, overvejer at købe tøj til juleaften til Benjamin der. Har bare ikke fået tid til at komme ind og kigge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.