usandsynlig dårlig leder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg er ansat på et døgntilbud hvor vores daglige leder simpelthen er ti at lukke op og skide i.
Aldrig har jeg mødt en leder der er så inkompetent som her!
Desværre var der sat gang i en fyrring, men forstanderen stoppede og en ny er tiltrådt stilingen og alt dette er gået i stå. Vi fik - af den tidligere forstander - besked på at vi måtte have lidt tålmodighed, men at de godt vidste hvad der foregik (eller mangel på samme) og at der blev arbejdet på sagen.
Nu sidder man tilbage med en kæmpe frustration over, at alt er startet fra 0!!!!

Jeg magter simpelthen ikke at være ansat et sted hvor lederen ikke formår at holde styr på noget så simpelt som vagtplanen, hvor lederen ikke træder i karakter og hvor jeg kommer til at styre et ganske alm p - møde fordi hun ikke formår at opretholde en sober tone, skærer af når vi glider væk fra dagsordnen og hvor hun tilpasser sine meninger efter hvad der på mødet bliver sagt af os ansatte!

Men!!! Jeg er gravid, og jeg er MEGET afhængig af min indkomst. Selve arbejdet er jeg meget glad for. Det er simpelthen så svært!! Jeg får ondt i maven ved tanken om denne leder og bliver frustreret over at skulle lave meget af hendes arbejde for at sikre at der er nok på arbejde osv.

I dag får jeg besked omkring at jeg i morgen står på vagt; jeg kontakter lederen (via sms = dokumentation) får besked på at jeg er varslet, men da dette ikke fremgår af min tjenestesplan, kan jeg jo se at jeg netop ikke er varslet! Hun skriver derfor til mig at så må jeg jo holde fri i morgen.. Dette har jeg brugt 2 timer på her i formiddag og nu lader jeg min kollega i stikken som egentlig også gik i troen om en fridag i morgen.

Hvad havde I gjort:

Skidt på økonomien og sagt op?
Holdt ud indtil barsel (6 mdr) og søgt væk derfra under barslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Kofoed.

3 mulighed, gået over lederen og snakket med hendes (antager det er en kvinde) chef, selvfølgelig med konkrete "beviser", hvis hun ikke engang kan holde en sover tone, det er ikke ok som leder.

Anmeld

13. oktober 2012

Holbæktrunten

Jeg var blevet og havde evt søgt andet i barslen... Eller, det var faktisk det jeg gjorde, desværre er det ikke nemt at få job pt, så blev. Men eftersom du ikke får løn for ar føre din leders arbejde, så lad da være - eller bed om funktionsløn Hvis nogen kaldte mig på arb uden varsel, havde jeg da sagt ja tak og mindet dem om at det koster

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

3 mulighed, gået over lederen og snakket med hendes (antager det er en kvinde) chef, selvfølgelig med konkrete "beviser", hvis hun ikke engang kan holde en sover tone, det er ikke ok som leder.

Ja jeg overvejer at kalde mine kollegaer sammen og høre om der er enighed omkring at hidkalde den øverste chef til et fælles møde hvor vi kan få afløb for vores frustrastioner sådan de også får en føling af hvad der foregår.

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Jeg var blevet og havde evt søgt andet i barslen... Eller, det var faktisk det jeg gjorde, desværre er det ikke nemt at få job pt, så blev. Men eftersom du ikke får løn for ar føre din leders arbejde, så lad da være - eller bed om funktionsløn Hvis nogen kaldte mig på arb uden varsel, havde jeg da sagt ja tak og mindet dem om at det koster

Ja det gjorde jeg også og vupti så havde jeg fri.. hahahaha De vil sgu ikke betale ekstra

Jeg tror også jeg beholder det indtil der er et andet på hånden efter min barsel.

Anmeld

13. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Ja jeg overvejer at kalde mine kollegaer sammen og høre om der er enighed omkring at hidkalde den øverste chef til et fælles møde hvor vi kan få afløb for vores frustrastioner sådan de også får en føling af hvad der foregår.

Det var lige det jeg skulle til at skrive - hvis der er enighed blandt dig og dine kollegaer, vil jeg da kun håbe at den øverste leder sætter jer frem for team lederen .. Det er jo beboerne det handler om - og hvis dig og dine kollegaer ikke er tilfredse, vil det på et tidspunkt gå ud over beboerne - også selvom det ikke er bevist.

Det er jeres trivsel det handler om, såvel som beboernes

Anmeld

13. oktober 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Det var lige det jeg skulle til at skrive - hvis der er enighed blandt dig og dine kollegaer, vil jeg da kun håbe at den øverste leder sætter jer frem for team lederen .. Det er jo beboerne det handler om - og hvis dig og dine kollegaer ikke er tilfredse, vil det på et tidspunkt gå ud over beboerne - også selvom det ikke er bevist.

Det er jeres trivsel det handler om, såvel som beboernes

nemlig!!!

Man bruger så umenneskeligt meget energi på en dårlig leder!!

Håber vi får noget ud af det. Og der skal vel uanset udfaldet meget til at fyre en gravid der passer sit arbejde - også selvom hun går mod lederen - ikke?

Anmeld

13. oktober 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Nemlig, det ville jeg gøre.

Anmeld

13. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

nemlig!!!

Man bruger så umenneskeligt meget energi på en dårlig leder!!

Håber vi får noget ud af det. Og der skal vel uanset udfaldet meget til at fyre en gravid der passer sit arbejde - også selvom hun går mod lederen - ikke?

Puha, har faktisk ingen anelse ?

Men vil da håbe at den øverste leder sætter mere pris på fagligt dygtige medarbejdere end en ufaglig, ikke dygtig leder - forstår du hvad jeg mener ? haha .. Det hedder vistnok kompetent og inkompetent
Ellers så er der da også noget galt med den øverste leder og hvis i er flere der står sammen om dette, så er det dælme nogle stykker der skal fyres, og den situation vil han/hun vel heller ikke stå i ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.