Jeg er ansat på et døgntilbud hvor vores daglige leder simpelthen er ti at lukke op og skide i.
Aldrig har jeg mødt en leder der er så inkompetent som her!
Desværre var der sat gang i en fyrring, men forstanderen stoppede og en ny er tiltrådt stilingen og alt dette er gået i stå.

Vi fik - af den tidligere forstander - besked på at vi måtte have lidt tålmodighed, men at de godt vidste hvad der foregik (eller mangel på samme) og at der blev arbejdet på sagen.
Nu sidder man tilbage med en kæmpe frustration over, at alt er startet fra 0!!!!
Jeg magter simpelthen ikke at være ansat et sted hvor lederen ikke formår at holde styr på noget så simpelt som vagtplanen, hvor lederen ikke træder i karakter og hvor jeg kommer til at styre et ganske alm p - møde fordi hun ikke formår at opretholde en sober tone, skærer af når vi glider væk fra dagsordnen og hvor hun tilpasser sine meninger efter hvad der på mødet bliver sagt af os ansatte!
Men!!! Jeg er gravid, og jeg er MEGET afhængig af min indkomst. Selve arbejdet er jeg meget glad for. Det er simpelthen så svært!! Jeg får ondt i maven ved tanken om denne leder og bliver frustreret over at skulle lave meget af hendes arbejde for at sikre at der er nok på arbejde osv.
I dag får jeg besked omkring at jeg i morgen står på vagt; jeg kontakter lederen (via sms = dokumentation) får besked på at jeg er varslet, men da dette ikke fremgår af min tjenestesplan, kan jeg jo se at jeg netop ikke er varslet! Hun skriver derfor til mig at så må jeg jo holde fri i morgen.. Dette har jeg brugt 2 timer på her i formiddag og nu lader jeg min kollega i stikken som egentlig også gik i troen om en fridag i morgen.
Hvad havde I gjort:
Skidt på økonomien og sagt op?
Holdt ud indtil barsel (6 mdr) og søgt væk derfra under barslen?
Anmeld